Leuke aanwinst

beste forumleden

gisteren afgesproken bij mij thuis met ons allen bekende thehaguedragon maarten.
hij had zijn horlogekisten meegenomen, en we hebben onder het genot van een bakkie onze klokken eens bekeken, maarten heeft een prachtige verzameling.
dus de klokken een voor een uit de kisten gehaald en eens nader bekeken.
heel fijn gesprek gehad over horloges en van alles en nog wat, voor we er erg in hadden was de avond alweer om.
ik had nog een lorus te koop, en maarten had deze nike watch in zijn verzameling
dus een dealtje was snel rond, ik de nike en maarten de lorus, mijn vrouwtje zat er ook gezellig bij en die kreeg bij het zien van het nike horloge opeens een wel erg hebberige blik in de ogen, dus voor maarten en ik de deal rondhadden was ik m al weer kwijt:(
maar ach wat maakt het uit, het was gezellig, maarten bedankt.
hier nog een paar foto’s van het klokje, ik mocht m even lenen voor een paar foto’s:)



Ja, het was heel leuk om eens een avondje over horloges te bomen met een gelijkgestemde.

Ik had de instructie gekregen van thuis vooral géén geld uit te geven voor een andere klok maar over ruilen had ze niets gezegd. :wink:
De Nike kreeg geen draagtijd en de stopwatchfuncties waren voor mij iets te beperkt. Deze Lorus kan de gegevens (tussentijden en totaaltijd) van diverse “runs” opslaan en uitlezen en dàt was nou nèt wat ik zocht.
Mijn Timex Ironman blijft natuurlijk mijn trouwe zwemhorloge maar deze Lorus mag mee met het overige sportieve werk.
Vanavond mag hij een rondje meejoggen met mijn zoontje van 10 jaar en ik wanneer wij onze laatste training doen voor de 5 kilometer bij de CPC aanstaande zondag in Den Haag.
Hopen dat hij zondag kan stoppen op een tijd onder de 29:43! :smiley:

Mijn beste,

Een leuk verhaal van een opmerkelijk vormgegeven horloge welke door middel van de economische eenvoud der economie een trotse eigenaresse heeft.
Plezant hoor die ruilhandel!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

+1

proficiat beiden, maareh arie… als maarten nu jouw lorus heeft, na ruilen van zijn nike, en je vrouwtje nu jouw nike heeft… wat heb jij er dan voor in de plaats van gekregen???:smiley:

marnix_moed Schreef:

+1

proficiat beiden, maareh arie… als maarten nu
jouw lorus heeft, na ruilen van zijn nike, en je
vrouwtje nu jouw nike heeft… wat heb jij er dan
voor in de plaats van gekregen???:smiley:

een wilde nacht? :smiley:

Leuk verhaal en leuke deal(tu)