Leuke actie juwelier(s)

Ik vind het een puike service van Eugene van Baal…zeker in deze tijden waarin indien aangewezen op PostNL je een hoger risico loopt op vermissing. Dan is een gratis, persoonlijke en veilige aflevering door het gehele land gewoon super! :ok_hand:

1 like

Ja ben ik grif eens, alleen het minimum bedrag is wel te verklaren, maar toch roept het ook wel een bepaalde weerstand op. Je kan het niet ff echt bekijken, etc. Natuurlijk kan je ruilen, maar binnen bepaalde termijn etc.

Ik vind het wel tof als je buiten je boek denkt en gewoon langsgaat, etc.

Absoluut. Dat weerleg ik dan ook niet, ik stel enkel dat het mij niet uitzonderlijk lijkt. Ik vermoed dat de meeste juweliers dit wel doen. Dit doet mijn juwelier:

Kopen horloge mensen nooit boodschappen of kleding? Hier bezorgen (bijna) alle kledingzaken aan huis, de bakker idem dito. Evenals de supermarkten. Heel normaal in deze tijd. Begrijp me niet verkeerd, goede service en ook ik waardeer dat, maar niet opvallend of vernieuwend. De ondergrens van je bestelling is juist minder… koop ik hier een shirt van € 200,- of zelfs € 100,- dan wordt dat gewoon bij me thuis afgeleverd. Het nieuwe normaal…

Ja door PostNL of GLS of een andere bezorgservice die het over de schutting gooit of bij de buurman neerzet als je mazzel hebt…niet door de eigenaar van de winkel zelf…

Zeker met horloges heb ik helaas erg beroerde ervaring in het post traject…dan is het heel fijn als een winkel de moeite neemt om met een eigen autotje door heel NL heen te rijden om het persoonlijk te brengen.

Voor mij in ieder geval heel drempelverlagend en reden genoeg om deze ondernemers aan wat omzet te helpen :blush:

1 like

Doel je op mijn post? Dan: nee. Door de plaatselijke ondernemer zelf. Daar ging het juist om.

Eventueel kost dit blad los zo’n €15, maar je krijgt hem ook bij een jaarabonnement van dit blad; https://aboland.nl/bladen/man_autos/gentlemenswatch/#

€25 leek me dan geen slecht bedrag.

1 like

Ik snap het wel. Als ze voor iedere bestelling van 500 personeel rond moeten gaan sturen is dat ook niet handig.

Dan woon je niet in de Randstad neem ik aan.

Klopt, in de schone Achterhoek. Stug volk, maar wel een beetje Rotterdamse mentaliteit, niet l*llen maar poetsen.

Misbruik maken van het sociale vangnet bedoel je 🥲

Maar hier in de randstad wordt alles gewoon per post gedaan.

1 like

Haha, nou, daar doelde ik eigenlijk niet op :joy:

Ik zie hier veel zelfstandige ondernemers die alles komen brengen. Zoals ik al zei, tot kleding aan toe. Via FaceTime zelfs de winkel door en suggesties. En een outfit of zelfs enkel een shirt wordt gewoon gebracht door de ondernemer (of medewerker natuurljk). Voor velen is het dan ook bikkelen nu…

1 like

4 likes

BTW vrij is geen 21% korting, maar in de praktijk ruim 17% korting.
En is dit dan daadwerkelijk korting in dit geval of ook een bestedingstegoed ?
Want dan stelt het, met alle respect, niet zoveel voor.

Dank voor de rekenles.
En als je het niks vindt doe je het toch niet? :wink:

Goede reactie man…ik wilde het even in het juiste perspectief plaatsen, meer niet.

Dank u. En die van jou was ook niet slecht.
Hoewel?

Ik wilde het even in het juiste perspectief plaatsen, meer niet.

Ik ook. Ik vond alleen je opmerking over of 17% korting wel zo’n goede aanbieding is wel een beetje zuur van toon.

Nee hoor, niks zuurs aan.
Het is maar net hoe je het wilt lezen.
De aanbieding is nog steeds niet slecht. ( en als je mijn post goed leest stel ik ook nergens dat 17% geen goede deal zou zijn )
Als het echter wordt uitbetaald in een tegoed ( en dat weet ik dus niet …) dan stelt het inderdaad niet veel voor.