Nu in de tijden van een harde lockdown, moeten we er voor en met elkaar zijn…
Ik vind ons land en met name de ondernemers over het algemeen erg veerkrachtig en inventief! Iedereen probeert nu het hoofd boven water te houden.
Misschien kunnen we elkaar delen waar leuke acties gehouden worden op dit moment… niet om het onderste uit de kan te halen, maar om ook hun te supporten.
1 van de juweliers waar ik zeer graag kom is Juwelier Reijersen in Oude Water. Check even hun instagram account en klik gelijk ff op volgen! Vaker ludieke acties en leuke informatie omtrent merken, etc.
Besteed je eur. 175,- krijg je een lederen/marmer horlogestandaard t.w.v. eur. 69,-, ik zag dat je ook een stalen staafje en/of wit marmer kunt kiezen.
Ik heb dat boek gekocht omdat ik hem zag liggen bij de krantenwinkel, uiteindelijk best een toffe. Vooral als boek waar je de grote modelen en dergelijke snel in terugvind.
Ik zat al verlekkerd te kijken en uit te rekenen wat een grand seiko model mij zou kosten
Maar toen ik de actie nog eens goed las zag ik dat Reijersen 21% bestedingstegoed geeft.
Dat is volgens mij iets anders dan direct korting op bijv. een horloge?
Begrijp ik Peter. Ik ben er ook van overtuigd dat van Baal in service termen denkt. Daarom ook verbaasd. Nu staat er in de communicatie een (behoorlijk) bedrag en dat kwam bij mij niet lekker binnen . That’s it.
Ja dat ben ik met je eens… miss iets duidelijker moeten vermelden in mijn topic… je krijgt inderdaad 21% bestedingstegoed op het geen je nu koopt. Deze kan je na de lockdown besteden. Alsnog een zeer interessantie actie
Mijn juwelier bezorgt persoonlijk thuis ongeacht grootte van je besteding. Maar dat zal wel beperkt zijn tot deze regio. Vanaf € 1.500,- of € 2.500,- denk ik echter dat ze het land doorrijden. Lijkt me geen uitzonderlijke service.