Leuke Bulova

Beste mensen,

Weer eens iets anders.
Een Bulova in NOS staat uit ik denk de zeventiger jaren maar als dat niet zo is verbeter me dan maar.
Ik vindt hem leuk door het ovale model en de fijne band.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Als je het bah vindt mag je dat gerust schrijven want ieder zijn smaak.

groetjes Lenno

Steentjes hadden van mij niet gehoeven, verder vind ik hem best leuk. Ik weet alleen niet of ik er mee rond zou willen lopen.

Proficiat!

Is niet mijn smaak, maar gelukkig verschillen smaken.

Ik ben blij dat ik bah mag zeggen, dus bij deze gedaan.
Dat komt ook omdat ik hem veel te klein vind voor jouw pols.

Wens je er natuurlijk wel heel veel plezier mee.

Best leuk (al ben ik ook niet zo van de steentjes). Mido en Poljot hadden ook een model met zo’n kast. De Poljot heb ik, de Mido niet.

Leuk!

Doet me sterk aan de Omega Dynamic denken,

eerlijk gezegd, vind ik het meer een damesmodelletje, en zonder die steentjes was ie mooier.

Groet
Herman

Lenno: staat er niet een letter-cijfercode achterop?
Of op het uurwerk?
Zoals N4, of P5??
L= jaren '50, M= jaren 60, N= jaren 70, O= overgeslagen, P= jaren 80, T= jaren 90.
Dus N4 is dan 1974, P5 is 1985.

De band vind ik strak, de kast is gaaf maar net iets te klein en het suikerwerk kan er wat mij betreft af :slight_smile:

Ik vind het wel top dat je het deelt met ons!

Ik vind hem erg stijlvol en houd wel van een retro look.

De retrolook en kastvorm vind ik (tu)
Vind 't echter wel meer een dameshorloge, sorry.

Mijn beste,

De vorm en de wijzerplaat vind ik bijzonder apart. Het laat je als het ware even zoeken naar de juiste beschouwing!!
Doch die edele steentjes, daar kan ik niet echt aan wennen.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooie klok.(tu) Past ook goed bij avonkleding, rok of zo.
Kun je van die andere niet zeggen.>X

Sorry, ik vind de stenen niks.
De kast zelf is wel weer lekker retro.

Aangezien de stenen niet in de smaak vallen mag je die er ook uit halen en aan mij geven, dan verlos ik je wel :wink: Ik vind het inderdaad een apart ogende klok. Zo zie je ze niet vaak!

– moved topic –

Erg leuk ontwerp! Qua tijd zit je wel goed met 70er jaren. Denk 1e helft 70er jaren.
De glimmertjes hadden wat mij betreft vervangen mogen worden door zwarte onyx-staafjes.

De grootte van een horloge is iets wat tussen de oren zit. De trend dat een horloge minimaal “polsvullend” dient te zijn, is volgens mij alweer op z’n retour.

Tja… nee… niet mijn smaak, de vorm is nog daaraantoe. Maar de opmaak van de wijzerplaat en vooral dat extra glas op de wijzerplaat doen me toch een ietwat rillen (nee 't is niet van de kou:D).

Klopt wat Niels2 al schreef: er is ook een Russische variant van, die noemen ze ‘het stadion’ vanwege de vorm. Ondermeer gemaak voor Olymische spelen in Moskou in 1980 geloof ik.
Ik moest er toch eens ééntje aanschaffen, een Rus dan;)

Leuk ding :slight_smile:
Ik heb een Mido chronometer met zo’n vorm