Leuke etalage... Certina DS Action

Een paar dagen geleden was ik in Zwolle en aan het einde van de Diezerpromenade zit Geerink Juweliers. Die zit er al jaren, herinner ik me. Vroeger hadden ze Zenith(!) in de etalage. Tegenwoordig, tussen de ICE en Citizens… Eberhard & Co en Certina.

Over Certina: deze even om de pols gehad. Wel een heel leuk horloge! Trouwens, de meeste Certina’s vallen behoorlijk mee als ze om de pols zitten!

Menno

Idd , en niets mis met de kwaliteit / prijs verhouding.:wink:

Zijn zeker leuke modellen…

Certina is echt superwinsten prijs-kwaliteit !!!
Heb er ook ooit eentje gehad en mijn gemoed schiet alweer vol van verdriet. . .

Een heel mooi merk met een rijke historie. Ik droeg mijn eerste Certina zo een 25 jaar geleden. Tegenwoordig zit deze om mijn vrouw haar pols. links op de foto.

Toen deze gehad. Weg gedaan omdat de klik ineens weg was. Ik wist toen nog niet dat een klik altijd even weg kan vallen om vervolgens na een week weer op te duiken. Erg spijt van.

Tegenwoordig siert deze mijn pols. Echt een superklok. Top afwerking.

Ook mooi op leer.

Met Certina kan je echt niet mis gaan.

Certina heeft leuke modellen in de collectie! Ik kijk er vaak naar, maar daar blijft het dan ook bij. Weet niet waarom :sunglasses:

@ Dreski: (tu) (tu) (tu)

Bij mij weet ik wel waarom het toch bij kijken blijft.
Ondanks de leuke modellen hebben degene die ik mooist vind vaak of een net tegrote diameter of de datum schuin.
Daar kan ik dan uiteindelijk toch op afknappen.
Maar ze blijven leuk om af en toe eens naar te kijken :slight_smile:

Certina, inderdaad prachtmerk.
Ik heb er twee, een quartz en een oude volgouden handopwinder.

groetjes Lenno

dreski Schreef:

Met Certina kan je echt niet mis gaan.

Mijn beste,

Daar sluit ik mij bij aan.
Ik heb tot dusverre twee Certina horloges in de verzameling:
de DS Podium automaat en de DS Multi-8
en ik kan alleen maar concluderen dat het veel horloge is voor een schappelijke prijs!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-