Leuke hebbedingetjes (nieuwe aanwinsten)

Zoals jullie wel weten (denk ik althans) ben ik een grote fan van het merk Tag Heuer. Op marktplaats kwam ik 2 standaartjes tegen zoals je die bij de juwelier ook ziet. Ik had geen benul van de waarde van deze dingen maar ik heb direct €25,- + verzendkosten geboden. De verkoper ging hiermee akkoord en voor een dikke dertig euro heb ik ze nu in huis. De foto was wellicht mooier geworden als ik beide Tag Heuers er op had geplaatst maar 1 Tag heb ik vanwege een reparatie momenteel niet in huis.

Without further ado…here are the pictures:

Altijd leuk juweliertje spelen thuis. :wink: En ze zijn er voor gemaakt…

Dat ziet er goed uit zeg. Nu nog een mooie vitrine waarin je ze tentoon kan stellen. :smiley: (tu)

Het staat hem (ze) goed! Had je er niet gelijk wat meer moeten aanschaffwen, voor alle komende Tags? :wink:

Groeten,

Martin

Mooie standaards en Tag (tu)

Had hij er nog meer ik heb zelf een Tag Heuer Carrera zou wel mooi zijn zo`n standaard…

2006 Schreef:

Mooie standaards en Tag (tu)

Had hij er nog meer ik heb zelf een Tag Heuer
Carrera zou wel mooi zijn zo`n
standaard…

Het zijn gebruikte standaartjes en omdat de verkoper enkel deze twee aanbood denk ik niet dat hij er nog meer heeft. Als ik maar 1 Tag Heuer had gehad had ik je er wel eentje kunnen geven. Maar aangezien ik er 2 heb…

Ik zou marktplaats een tijdje goed in de gaten houden. Ik zie vaker dit soort dingen voorbij komen.

Veel succes in ieder geval!!

Heel leuk Joram, Ik ben ook op zoek hiernaar, alleen hoeft er voor mij geen Tag Heuer op te staan. Alhoewel ik er wel een heb.

Lacroix Schreef:

Heel leuk Joram, Ik ben ook op zoek hiernaar,
alleen hoeft er voor mij geen Tag Heuer op te
staan. Alhoewel ik er wel een heb.

Het zijn eigenlijk heel erg onhandige dingen. Je horloge erop zetten of eraf halen kost aardig wat moeite. Nee, ik kan heel eerlijk zijn en zeggen dat ik ze puur en alleen heb gekocht omdat er Tag Heuer op staat;)

Ik wil er een hebben om horloges goed te kunnen fotograferen. Daar zijn ze wel geschikt voor lijkt mij.
Bij jou komen ze in ieder geval goed over.

Ik vind trouwens dat je een bijzonder mooie Tag hebt. Spreekt mij wel aan.

Lacroix Schreef:

Ik wil er een hebben om horloges goed te kunnen
fotograferen. Daar zijn ze wel geschikt voor lijkt
mij.
Bij jou komen ze in ieder geval goed over.

Ik vind trouwens dat je een bijzonder mooie Tag
hebt. Spreekt mij wel aan.

Dankjec voor het compliment. Ik ben zelf ook heel erg blij met mijn Tag Heuers.

Wat betreft het fotograferen. Hier ben ik helemaal niet heel erg goed in. Maar ik vond deze foto echt heel goed gelukt, en dat zou inderdaad wel eens aan de standaard kunnen liggen. Wanneer je een horloge neer moet leggen om het te fotograferen komt het als snel wat minder over.

Helemaal mee eens.

Ik heb ook al een tijdje deze Tag op het oog, maar uiteindelijk na lang wikken en wegen (voorlopig) voor wat anders gekozen. Komt morgen binnen.

Lacroix Schreef:

Helemaal mee eens.

Ik heb ook al een tijdje deze Tag op het oog, maar
uiteindelijk na lang wikken en wegen (voorlopig)
voor wat anders gekozen. Komt morgen binnen.

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig…wat voor moois verwacht jij morgen??

Even afwachten nog, zodra hij binnen is post ik hem.