Leuke horloge winkels/ juweliers’ midden Nederland.

En Steltman Watches. ( met PP )

Raar idee, de man waarbij ik duizenden heb uitgegeven voor een horloge staat nu koffie maken.:nerd_face:

2 likes

Als je dan toch naar Velp gaat, dan zou ik zeker ook een stop maken bij Juweliershuis Aalbers. Zit ook in Velp en verkopen oa IWC, chopard en JLC

2 likes

Zou best kunnen ja.

1 like

Punte idd top! Ruud daar is een groot Speedmaster fan en kenner. En in Utrecht. Op de Choorstraat.

2 likes

Geen tips voor winkels. Maar geniet er van ! Dit soort dingen kan je niet vaak genoeg doen !

1 like

Nou Pa!

Tudortjes om en creditcard op de achterbank! We hebben adresjes zat! @Oris_owner

1 like

Serieus? De Website is nog niet bijgewerkt dan?

Weet ik niet, op FB staat het wel uitgebreid vermeld.

Dat obscure “We kopen en verkopen goud en Rolex” tentje! Daar zou ik geloof ik niet naar binnen durven :slight_smile:

2 likes

Watch-Site in Den Haag is ook een leuke, Steltman zou ik gewoon even overslaan (arrogante bende)

1 like

Ik vindt Watch-Site dus een arrogante bende…

Maar als je op het Noord Einde bent, er zit daar een leuk klein winkeltje met wat vintage modellen met korting en een leuke plo prof.

Rocks & Clocks is erg leuk! Veel vintage JLC en leuke juwelen.

Potma Edelmetaal is niet de moeite waard. laatst wezen kijken voor een 16014 die aan mij werd verkocht als een 2009 model :sweat_smile:

1 like

Hoezo watch-site een arrogante bende?

Heb mijn horloge daar gekocht en echt super geholpen, ook altijd als ik kom kijken super vriendelijk geholpen. Nooit enig vleugje arrogantie…

Potma ook geen fan van, was daar 1 keer binnen geweest voor Rolex en de man in de winkel gaf te kennen dat ik te jong was om zo’n horloge te kunnen kopen…

1 like

Naja ik ben eenmaal binnen geweest toen ik een nieuw kek bandje zocht voor mijn toenmalige Datejust, en ik wou ook graag wat passen.

Moest met erg veel zuchten en steunen dus kwam heel ongeïnteresseerd over op mij.

Loop er dagenlijks langs dus als ze iets leuks hebben zal ik zeker wel binnen stappen.

Maar dat zal bij potma niet gebeuren :sweat_smile: