Leuke horloge winkels/ juweliers’ midden Nederland.

Beste Leden,

Morgen ga ik een dagje op pad met mijn oude heer (@Oris_owner ). Beiden groot liefhebber van horloges. Iemand nog suggesties voor leuke horloge winkels in de omgeving Utrecht.

We zoeken juweliers/ horloge winkels die: Omega, Breitling, IWC, Tudor, Rolex, Heuer,
Enz enz… verkopen.

Bij ons bekent:

AVW Amsterdam.
Spiegelgracht juweliers Amsterdam.
AWC Amsterdam.
Paul van Zeeland Velp.
Movements watches Hengelo.

Alvast bedankt.

Ace en Speyer op het Koningsplein Amsterdam
Reuter Diamonds Kalverstraat Amsterdam

1 like

Je kan altijd even bij Punte naar binnen stappen, niet de beste horloges maar wel fantastische service

Edit: niet de beste als in geen JLC, panerai, PP etc, de horloges die ze verkopen zijn natuurlijk puntgaaf :wink:

3 likes

Punte idd! Leuke zaak, prima assortiment.

1 like

In Utrecht?

In Utrecht stad heb je juwelier Punte en Schaap en Citroen. Verder aan de rand van de stad nog een obscuur ‘wij verkopen Rolex en stellen geen vragen’ zaakje.

5 likes

Schaap en Citroen in Utrecht uiteraard. Maar die zul je vast wel kennen.
Punte in de Choorstraat (Omega, Tissot,Tag Heuer, Meistersinger, Oris)

3 likes

Schaap&Citroen Utrecht ken ik! Paar keer geweest en ben daar altijd super geholpen!

Die andere zaak klinkt spannend haha

Bedankt!

2 likes

Janssen - Van der Weerd in Zeist. Kun jij na afloop meteen even Slot Zeist bezoeken.

2 likes

In Zeist, een paar kilometer van Utrecht zit “Van der Weerd-Janssen”. Deze verkoopt de volgende merken:
Baume et Mercier, Breitling, Ebel, Frederique Constant, Junghans, Longines, MeisterSinger, Oris, Rado,
Seiko, Tag Heuer en Tissot. Scherpe prijzen en super service!

2 likes

Ace & Spyer is geen traditionele juwelier meer ( hebben de genoemde merken niet meer ), maar een mix luxe koffie winkel en goedkope sieraden.
Reuter Diamonds is een opruimingsfiliaal van Schaap/ Citroen geworden. ( ook dat kan interessant zijn )

Verder:
Rene Kahle Laren
van Hell Amersfoort
De hele PC Hooftstraat Amsterdam
Ace & Dik van Baerlestraat Amsterdam

2 likes

yes! 5 minuutjes lopen vanaf de domtoren

1 like

Watch dealer Arnhem.
Zelf ook recent een horloge aangekocht,
Word echt de tijd voor je genomen, wel even bellen, want ze werken op afspraak.
Ik als breitling liefhebben kom hier wel aan mijn trekken. Maar ze hebben meer kijk maar op hun site.
Alvast veel plezier, waar de reis ook heengaat.

1 like

Paul van Zeeland in Velp heeft ook veel mooie breitling horloges liggen.

Welke bedoel je?

1 like

Ook zeker een bezoekje waard.
Zijn de leukste dagjes overal even kijken en passen.:grin:

1 like

Aan de rand van de stad bij het kruispunt vlakbij de DE fabriek. Geen idee naar de naam.

1 like

Utrecht stad alleen s en c en punte verder niks dus zal utrecht skippen.
Rotterdam heb je brunott nog

1 like

Juwelier emo? Op de spinozaweg

1 like

Mocht je toevallig uitwijken naar Den Haag, Van Willigen!! Omega, breitling, grand seiko voor -20%
Voorraad is niet meer heel groot, dus je moet weten wat je wilt. Alles is wel te bestellen.
Hier zit ook een S&C in de straat. En een vintage winkel (geen idee hoe die heet) om de hoek.

have fun!

1 like