Leuke marketing van IWC

10 likes

Dichter bij een IWC dragen zal ik toch nooit komen :pensive:

Tamelijk briljant dit!

Ze zijn niet de enige met dit soort geinige reclames.

http://digitalsynopsis.com/wp-content/uploads/2013/12/miele-vacuum-cleaner-tunnel.jpg

5 likes

En voor iedereen een passend horloge.

humor

Zeker leuk bedacht, maar juist deze vind ik niet passen bij een merk als IWC…

Zijn overigens meer dan genoeg van dergelijke guerillamarketing acties te vinden (waar ik persoonlijk een groot fan van ben en van kan genieten).

Grappig dat je dat vindt. Ik vind het juist wel bij IWC passen. IWC was altijd erg sterk EN origineel in zijn reclames. Zie ook:




http://www.iwcforum.com/Advertisements/AquatimerFishAd.jpg

Overigens zijn die polsbandlusdingen zoals door de TS geplaatst al behoorlijk oud (ik vermoed dat ze er ook niet meer hangen). Maar hij blijft sterk!

Ja ben er ook fan van

http://www.gutewerbung.net/wp-content/uploads/2013/02/visa-subway-swipe.jpeg

http://cdn.creativeguerrillamarketing.com/wp-content/uploads/HLIC/8f21b7e0f8119132eec4ee2089bcc0d3.jpg

Ter verduidelijking: ik ben wel een voorstander van dergelijke uitingen (ook bij de ‘grote jongens’), maar vind de reclame in een (lijn-)bus niet passen bij IWC. Komt een beetje goedkoop op mij over…

Die andere uitingen zijn top!

Ach so! Ik vermoed dat dit destijds niet in iedere reguliere lijnbus hing hoor. Het lijkt op een luchthavenshuttle; op de Zwitserse luchthavens is iedere mm² met horlogereclame-uitingen dichtgesmeerd. In dat licht bezien is dit natuurlijk wel weer véél origineler dan een billboard van 100 bij 100.

Ik zie het nu idd ook.

Hoe dan ook: lekker laten gaan! Komen vast nog genoeg leuke, vernieuwende uitingen!

Ik weet niet in welk land t is, maar in hong kong bijvoorbeeld lopen er meer met n rolex om dan dat er auto’s zijn.

Ouwe klassieker, maar ze blijven leuk.