Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Bij Olfert?

Nee, Uhren lounge

Nogmaals dank, 32 uur na bestellen verstuurd, de grens over en ontvangen vanuit Duitsland naar Amsterdam. Blij mee.

10 likes

Blijkbaar maar enkele exemplaren tegen die prijs. Was ook verbaasd om de hogere prijs te zien vandaag.

1 like

Gisteren viel mij opeens de mail van Ball op, met de aankondiging van hun Kerst actie 2021 :wink:
BALL heeft nu de 12 dagen van Helderheid, tegen speciale vakantie prijzen.
Van 26 november tot 5 december onthullen zij vier groepen exclusief geprijsde uurwerken, Ă©Ă©n groep per keer (beperkte voorraad beschikbaar). Nadat elke groep is onthuld, zal deze slechts drie dagen beschikbaar zijn. Van robuuste GMT’s voor op reis tot over-engineered instrumenten met diverse complicaties.

Hier de groepen:
Reizen: 26-28 november
Hem & haar: 29 november - 1 december
Trendsettend: 2-4 december
Echt Tool: 5-7 december

Natuurlijk hier de link naar Ball Watches

2 likes

Een kortingscode van 15% bij horloge.nl.
Waarschijnlijk eenmaal te gebruiken, maar het proberen waard: SOV-XHT0ZK4Z.
Ik heb het zelf niet gebruikt.

1 like

Heeft iemand een tip voor een Citizen NY0040 in het zwart met korting?

1 like

STRPS heeft nog steeds black friday sale, toch leuk meegenomen als je nog een bandje zoekt

1 like

Ik niet zwart kom ik niet onder €183,25 en blauw €179. Ik zou trouwens gaan voor een versie met het 8204 uurwerk ipv het 8203 uurwerk :wink:

Als je het een eco-drive mag zijn dan weet ik waar je de Citizen BN0158-18X ( groen ) kan kopen voor €149,06 incl. verzenden

Ik heb al een blauwe met 8204. Had er graag nog een zwarte bij gekocht

Nee echt niet :joy:,

1 like

Dit : Te koop: Citizen NY0040 Promaster duikhorloge, nog in de garantie ?

Koopje die Invicta 8926OB, is het alleen al voor de NH35A die erin zit. :upside_down_face:

1 like

Telt een coke versie ook? NY0085:

Zelfde plaat, andere bezel.

4 likes

Ik had deze ook gezien inderdaad, vroeg me wel af of je deze makkelijk kan modden
 compatible met seiko dials en bezel inserts bijvoorbeeld??

Volgens mij is er op de zijkant van de kast wel Invicta in gegraveerd. Dat maakt het wel zonde om hem te modden.

1 like

Leuke chrono, leuk merk, leuke prijs :white_check_mark:

5 likes

Deze zijn met NH35 parts te modden. Het Invicta logo op de zijkant van de case is wel wat werk om weg te krijgen, maar wel doenbaar.
Bij de nieuwere is de bezel ook niet echt makkelijk te verwijderen zonder beschadingen. Als je de bezel laat zitten kan je de insert overigens wel eenvoudig wisselen.

1 like

Thanks, nav wat youtube filmpjes ook maar besteld. Voor 6 tientjes een leuk NH35 projectje doen, prima toch :smiley:

3 likes

Keileuk horloge.

2 likes