3 varianten
Als je een Brandfield kortingsbon van de ing punten winkel erbij neemt kosten ze nog geen 70 euro.
Goede tip net 10x zo een €10 kortingsbon gescoord.
Kost per bon 250 punten. Zijn geldig t/m 4-1-'23
Gelijk deze gescoord voor €74,60 incl. verzenden.
De GA-140-6AER
Ik neem aan dat je zo’n kortingsbon maar 1 keer per horloge kan gebruiken? Anders wordt het wel heel interessant. Ik heb nog nooit die ING-punten gebruikt, dus ik heb er nogal wat .
Ik heb niet geprobeerd of je ze kan stapelen…maar volgens mij kan dat niet…
" * Maximaal één kortingsbon per bestelling te verzilveren"
@dreski
Goeie tip, dank daarvoor, ik heb deze Duro gisteren bij Brandfield besteld met ING-punten. Dat ze het kunnen maken voor dat geld, ongelofelijk.
Heb je de tony chocolony ook meebesteld ?
Ik zocht een redelijk geprijsd horloge waar je mee kan zwemmen en watersporter. Keek al een tijdje naar de automatische Invicta Pro Dive, die rond de 100 Euro doet. En vanmorgen ineens voor65. Ik heb ‘m besteld
Ja is prima horloge voor die prijs.
Ik zit naar die 1953 te kijken en ik denk: waarom zou ik deze niet kopen? Voordelig, accuraat uurwerk erin, je kan er mee op de bodem van de zee gaan liggen verdrinken zonder dat hij water binnekrijgt.
Voorlopig houden slechts twee details me tegen: de groene snotlume en het feit dat ik snel uitgekeken geraak op fake vintage.
Wat is hier nou fake vintage aan? Een Rolex sub met een Omega bezel. Is gewoon een slechte mod.
Ik heb er ook een paar.
Natuurlijk lopen ze niet echt op tijd maar dat doen de meeste Seiko’s ook niet.
Dit horloge gespot hier op het forum. Snelle check leerde me dat hier een mooie promo op loopt
Ongetwijfeld al gepasseerd, maar dit is een leuke deal. Ben bijna geneigd om hem zelf te kopen al daily.
WAT?! Die kom ik hier net tegen voor 175,- meer. Is dit een nieuwe? Goeie online aanbieding dan!
Zo ben ik, alleen de beste online aanbiedingen zijn goed genoeg voor mij.