Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Kijk, mooi voorbeeld dat ik eerst moet lezen voordat ik ga zitten raaskallen. Klasse actie!

Ik wil het niet heb over jouw post, want het is onfatsoenlijk om iemand te verwijten dat hij onfatsoenlijk zou zijn. Maar het belachelijk maken van de smaak van een ander wordt over het algemeen toch als onfatsoenlijk beschouwd. :face_with_monocle:

Volgens mij heb ik niemand zijn/haar smaak belachelijk gemaakt. Heb alleen aangegeven dat ik het een gedrocht van een horloge vind. Niets meer en niets minder

1 like

Als iemand hier een nieuwe aanwinst voorsteld en je gaat die afzeiken dan heb je een punt. Maar anders mag je toch gewoon je mening geven ook al is dat dan niet een positieve?

1 like

Iemand onlangs nog goeie online aanbiedingen gezien? :nerd_face:

6 likes

Vind het persoonlijk erg gave modellen maar missen misschien wat imago. Maar met een code nu 100 pond korting!

https://www.watchgecko.com/watches/shop-by-brand/forzo-watches

2 likes

Het zijn leuke modellen die sterk lijken op bestaande horloges. Maar ze hebben er een eigen draai aan gegeven.
Maar nog steeds zo’n £300 voor een quartz horloge, vind ik best veel geld. Voor een merk bedacht door een horloge bandjes merk.
Voor dat geld heb je ook een Seiko met met hetzelfde Vk64 uurwerkje. JM2C.

Een voorbeeldje

8 likes

Mja ze zijn wel wat prijzig, maar ik vind dat ze wel een onderscheidende look hebben. Vind het wel een beetje richting speedmaster stijl gaan. Maar dat merk is inderdaad nogal nietszeggend, waarmee de prijs gevoelsmatig al hoog is. Daarentegen vind ik die recente Seiko SSC813 panda gaaf en die zit al over de 600 euro. In dat licht bezien valt een ruime 300e mij nog mee voor een echt lekker fris model.

Maar:

Da’s wel relatief, een automatische of mechanische chrono komt immers voor 4x zoveel pas in beeld. Nezumi rekent bijvoorbeeld 350e voor hun quartz chronograven, maar 1700 voor hun nieuwe mechanische chronograaf.

Ik heb precies die gehad…een week…verkocht hier…zwerft hier nu op HF rond. Was toch niet mijn ding…enige wat ik nu nog heb met een batterij zijn G-Shock’s :laughing:

Dit ; https://www.horlogeforum.nl/t/tk-seiko-sbtr027-jdm/379480

1 like

PS het is geen €300 maar £300, met btw invoerkosten etc zit je ook zo over de €450

1 like

Ik weet niet hoe het met de BTW en invoerrechten zit bij horloges daar, die worden bij bandjes in principe direct afgerekend. De website lijkt niet lekker mee te werken nu dus kan het niet checken. Inklaringskosten zijn een ander verhaal maar dat zijn een paar euro’s.
De pond is nu ca €1,20, dus mijn “ruime 300e” is nogal ruim ja :grimacing:

1 like

Collectiewissel bij Juwelier Robers. Een aantal mooie Mühle Glashütte horloges in de aanbieding!

4 likes

Ik ben van plan wat bij jomashop te gaan aanschaffen (eerste keer). Weet iemand toevallig nog een kortingscode die te gebruiken is? :innocent:

Kleine tip: Let goed op of je de garantie krijgt van het merk horloge dat je wil kopen. Of dat het van Joma zelf komt. En kijk goed of het horloge komt als complete set.

2 likes

Kortingscodes zijn regelmatig op hun eigen site te vinden.

Laat die aanbiedingen vandaag maar doorkomen! Ik heb koopdrang.

6 likes

Gewoon even googelen, ze hebben altijd wel korting afhankelijk van het aankoopbedrag.

Heb je een omega? Ik heb nog nato bandjes over😂

nato kan op meer horloges

Klopt, maar dat staat zo gek als er een omega sluiting aan zit :wink: