Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Nergens mee Fred we houden van je zoals je ben. Vandaag alleen maar liefde :smiling_face_with_three_hearts: en zeker voor jouw.

2 likes

Is dit zo’n situatie waar je kans maakt op 4 kilo aan baksteen op de post? :sweat_smile:

1 like

Gelukkig maar, begon mij al zorgen te maken :wink:

1 like

:+1: Op zijn kanaal staan overigens nog meer leerzame filmpjes jammer dat er sinds een jaar niks meer toegevoegd is.

3 likes

Ga ik zeker naar kijken, maar wat een wereldje in die horloges. Wist eigenlijk ook nooit het verschil pressies tussen een ETA en Sellita, dacht dat Seliita opgericht was door ex-werknemers van ETA en dat die toch buiten de Swatchgroep om aan andere merken wilden verkopen maar dat het dus eigenlijk een 1 op 1 kopie van ETA was. Ga nu echt opletten hoveel jewels er in een uurwerk zitten. Dan weet ik of het ETA of Sellita is.

2 likes

https://www.rueschenbeck.de/oris-roberto-clemente-0175477414081-set

9 likes

Dat is wel echt een lekkere deal!

2 likes

Hier nog een Oris “Big Crown ProPilot Big Day Date” voor een nette prijs (Euro 1150,-):

Op de site van Oris nog met een laatste nieuwprijs van Euro 1880,-

1 like

Misschien zijn hier nog een paar pareltjes voor weinig weg te slepen :wink:

1 like

Bij Ton van Grinsven in Den Bosch.


4 likes

Best een geinige Timex voor iets meer dan 200 euronen.

8 likes

Er is verrassend veel leuks te koop onder de €200,-.

2 likes

Ziet er zeker leuk uit maar lijken op een duiker en dan slechts 50m wr is wel een afknapper.

1 like

nu nog goedkoper… (149,–) met kortingscode…

2 likes

Spannennnd!

1 like

Olfert heeft een paar leuke Certina’s met hoge kortingen.
oa:

8 likes

Mooie aanbieding :ok_hand:t2:

ik ga kijken! want deze was al weg (Kaufhof Duisburg )

2 likes

Dat snap ik ook wel voor die prijs. Al vind ik de prijs bij Brandfield wel een klein beetje smeerlapperij… Bij Seiko zelf kosten ze €270,- maar als je je best doet vind je ze elders rond de €200,-.

Voel me altijd een beetje genept als ze dan doen alsof er gigantisch veel van de prijs afgaat.

Afijn, heb m alsnog besteld want €50,- korting op €200,- is alsnog super!

2 likes

Nu ik hem zo op de foto ziet doet die me heel erg denken aan de longines spirit. Met de kortingcode is die bij beandfield ook maar €160. Vind het een erg mooi design

1 like