Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ik heb uiteindelijk de Longines Bigeye, wat ook rond de 2k, net er boven, ligt wat voor dat geld ook een prachtig horloge is. Deze Bell & Ross lag toen nog 1,5 k hoger. Helaas was deze aanbieding er toen niet. En het geld is maar één keer te spenderen.

De enige die inderdaad mijns in de buurt komen / op hetzelfde niveau voor hetzelfde geld zitten zijn de Longines Big eye of Longines Pioneer Spirit chronograaf.

Super cheap.
Die van Tom met kleurtjes in het blauwe kost een stuk meer. Zit daar ook staal bij?

Vooral houden, als je het horloge mooi vindt. En niet voor de deal.

1 like

Beetje raar verhaal, voor je hem bestelde wist je dit toch!

6 likes

Niet moeders mooiste (vind ik), maar wel een scherpe prijs!

3 likes

10% korting met code " vatertag " plus online.
Denk ook op reeds afgeprijsd artikelen.
2 likes

11% met code blackweek.

1 like

Bij de Bijenkorf zijn er diverse horloges met korting, waaronder deze:

Volgens mij een goede deal voor zo’n Tissot. Alleen die logo al.

Dit zijn wel de quartz versie.

3 likes

Snap ik. Maar toch, voor een leuk prijsje.

Mooie riem :ok_hand:

2 likes

Ook dat idd! :crazy_face:

1 like

Ja en die wil je dus niet. Zou voor de automatische gaan. Destijds ook gehad. Schitterend horloge voor dat geld en een prachtige display caseback.

13 likes

tja… die betaalde zeker de volle mep…(zonder korting…).

Mijn voorkeur gaat uit naar de automaat Visodate. Die zijn wel ietsje duurder.

1 like

Veel te korte wijzers, IMHO een onvergeeflijke designfout op dit model :thinking:

2 likes

Ik ook, zou ik geïnteresseerd zijn. Ik kwam enkel deze aanbieding tegen, dus deelde ik hem.

Niet eerder zo goedkoop gezien volgens mij… Het is dat ik teveel in de box heb liggen :smiley:

Van €820 naar €499 dus!

4 likes

Heb ervoor gekozen deze te houden, niettemin vanwege bovenstaande redenen die ikzelf ook op het vizier had, en omdat er soms een beetje geleefd moet worden. Foto’s volgen zeker nog in de daarvoor bedoelde topics.

1 like

Je hebt hem ook met een zwarte wijzerplaat:

Deze chronograaf is ook niet mis:

2 likes