Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

:joy::+1: dat is aardig.

1 like

Jammer, leek mij inderdaad ook een mooie koop!

1 like

mij ook…

Mijne is wel geleverd, ik heb hem alleen al weer doorverkocht. Met zwarte wijzerplaat is deze toch wat saai.

1 like

Lijkt me ook een mooie deal

6 likes

Er komt nog tax bij toch? Ik weet dat bij sommige dingen op Amazon.com ze al de import tax erbij rekening zodat ik deze achteraf niet meer moet betalen maar hier zie ik het niet erbij staan.
Dus klopt dit dat ik dit achteraf nog moet betalen bij aankomst?

2 likes

Ik durf het niet te zeggen. Ik zie eigenlijk ook nu pas dat het om de Amerikaanse gaat. Ik zou er uitgaan van wel. Zal misschien 200 bijkomen. Wat opzicht nog een goede deal is denk ik

1 like

Ik zou voor de zekerheid een hogere stelpost nemen. 21% BTW plus invoerrechten (niet zoveel geloof ik) plus verwerkingskosten door de vervoerder. Grofweg 30% procent om veilig te zitten, wat ik begrijp van de voorbeelden die ik zoal lees.

$ 1,140.- inclusief shipping is ongeveer € 912,-. Dan zou je rond twaalfhonderd uitkomen.

1 like

Komt volgens mij doordat deze ‘sold’ én ‘shipped’ door een derde is.
Als het van Amazon zelf komt krijg je inderdaad zo’n deposit voor de fee en taxes.
Voor de veiligheid/zekerheid zou ik er inderdaad maar vanuit gaan dat je die nog moet betalen.
Dat is dus 21% BTW, €0,80 invoerrechten en €10-€15 inklaringskosten (afhankelijk van vervoerder).

Heeft de Bijenkorf veel van haar mooie merken er uit gedaan of zijn dat externe winkels binnenin de Bijenkorf die niet op hun website vermeld staan?

Swatchgroup merken is een shop in shop formule bij de Bijenkorf.

Zeker. 700,- lager dan de goedkoopste op Chrono24.

Als het tenminste om een Artelier gaat want de spelling schiet nogal tekort :joy:

3 likes

Ik vind de band van die eerste altijd zo onwijs massief tov het horloge.

Als je nog autohandschoenen zoekt voor bij je Panerai: https://www.ibood.com/nl/nl/flash-sales/00000/15927/roadr-auto-handschoenen

Ook niet verkeerd voor deze prijs:

Certina DS Podium Big Size Herrenchronograph Limited Edition nur 549,00 (uhrzeit.org)

@ Monsterwatches:

Dan wordt dit toch best leuk:

Ik zou geen oranje strap kopen bij monsterwatches, ik ben bang dat het EK voorbij is voordat het bandje geleverd is.

26 likes

Haha :joy:
Het is wel een beetje een roulette wat betreft de snelheid ja :smile:

2 likes

Misschien net op tijd voor het WK 24?! :sunglasses:

2 likes

Voor het weekend op de mat gok ik.

3 likes

Dan ga je hem dus nooit krijgen … Tenminste, als je het WK voetbal bedoelt…

1 like