Ik denk dat de AD het met veel plezier voor je op zal sturen vanuit Hoogeveen.
Zonet gebeld, en deze Max Bill gekocht
Het was 2,5 uur rijden naar Hoogeveen vanuit Antwerpen…
Maar alles netjes via de telefoon kunnen regelen. Heel goed geholpen en wordt aangetekend opgestuurd. Prima service dus!
Geeft toch een beter gevoel op deze manier dan online klikken en een paar vinkjes zetten.
Dus toch online aanbieding ……
Jaja over die hele euro 40 % is toch weer € 0,40
Haha.
Maarre… 40% van een euro was vroeger € 0,40
Ook goed
Hij stond 926€ geprijsd omdat ze geen nummertje 5 meer hadden
Officiële prijs was 925€.
40% eraf is dus 555€. Prima prijs hoor voor een nieuwe automatische no-date Max Bill.
Aan de telefoon vertelde de juwelier dat de Nederlandse invoerder met Junghans stopt. Het kan dus best wel zijn dat er nog meer Junghans koopjes komen.
Je hebt gelijk. Is er ook een etalage-aanbieding topic? Of zullen we (online) tussen haakjes zetten? Tenslotte is de aanbieding wat we willen, linksom of rechtsom.
Ook voor waterdichte horloges… staat in de omschrijving…
Ik hoop niet dat iemand zijn complete horloge hierin denkt te gaan reinigen??
Zeker mooi prijsje, gaaf ding hoor
Die Hamilton khaki aviation H76416135 is lekker zeg, voor 1145 euro
Die is leuk
Die Pequignet is helemaal niet zo verkeerd. Mooi, hoor!
Top! Gefeliciteerd alvast
En waarom zou dat met een "waterdicht"horloge niet kunnen?
Meestal kunnen uurwerken niet zo best tegen trillingen. Daarbij zou ik pakkingen ook niet helemaal vertrouwen in die omstandigheden. Voor horlogebanden of losse onderdeken werkt zo’n badje wel erg goed.
Voor de echte die-hard ( is geen horloge aanbieding maar vond het wel leuk om even te posten)
bol.com | Behang - Fotobehang - Droste effect van wijzerplaat van horloge - Breedte 220 cm x…
Dergelijk behang wens ik mijn ergste vijand nog niet eens toe!
Omdat in een horloge onderdelen zitten die er niet op gebouwd zijn om ultrasone trillingen te ondergaan. Een uurwerk, of onderdelen daarvan horen niet in een ultra badje.