Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Linkje rechtstreeks naar de aanbiedingen op de website

https://www.kopmels.nl/product-categorie/aanbiedingen/top-aanbiedingen-horloges/

5 likes

Goeie omega deals!!

5 likes
7 likes

Dat is een serieus mooi dealtje :+1:t3:
Vind zelf die matzwarte plaat niet mooi.

1 like

En hij is alweer weg…
Was inderdaad een mooie deal. Daarom heb ik gisteravond nog contact met ze gehad en had ik het voornemen vandaag even langs te gaan.
Helaas.

Ik hoop alleen dat het deze keer naar een liefhebber is gegaan, die nu dus een goede deal heeft gescoord en niet naar iemand die er even snel wat op wilt verdienen…

3 likes

Dat merk je snel genoeg als ie ineens in het blauwe deel verschijnt onder het mom van: ā€œik heb er toch geen klik meeā€¦ā€

8 likes

Of: ā€œKastdiameter is me tóch net een millimetertje te groot, dus hij staat mij nietā€¦ā€ :wink:

2 likes

Ja gaat 100% gebeuren

1 like

Zie de invicta soap

1 like

Iemand in voor een Seiko 5je?

88,- pegels op amazon zonder verzendkosten.

5 likes

Prijs staat nu (alweer) op €122.

1 like

haha :sweat_smile: Het was natuurlijk wel te verwachten dat zo’n stuntprijs weer snel omhoog zou gaan.

Hopelijk is er hier iemand onder ons die dat koopje heeft kunnen scoren.

edit:

Nvm.

1 like

Volgens mij een mooie prijs voor een mooi horloge!

4 likes

Met de code DT1000 1000 euro extra korting op dit nogal extravagante model van Dietrich, de Time Companion, bij Jomashop via de volgende link.

https://www.jomashop.com/dietrich-watch-tc-pvd-blue.html

2 likes

Helaas kan je de code niet 4x gebruiken, dan zou ik namelijk wel interesse hebben misschien.

3 likes
3 likes

G-Shock’s

Je moet er snel bij zijn want de biedingen lopen aardig op! :joy:

Strego juwelier in Amstelveen heeft mooie aanbiedingen op Longines.

7 likes

Dat mag dan ook wel voor een horloge met slechts 50% van het minimaal aantal benodigde wijzers om de tijd enigszins accuraat af te kunnen lezen.

Maar als je het mooi vind, is het vast geen slechte deal.

13 likes

Waar is dit?