Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Deze Marvelight in de aanbieding:

6 likes

Ball wordt helaas niet veel in NL verkocht. Zou deze best eens willen passen. Serieus cool horloge op de foto’s, zeker in deze prijsklasse

1 like

Wel echt een merk waar je iemand anders graag de eerste afschrijving op laat pakken.

4 likes

Ja, ze zijn niet verkeerd.
De Engineer II marvelight in 40mm, de voorganger van deze heb ik al zo’n 3,5 jaar in bezit.:wink:

12 likes

Met deze prijs bij Olfert is dat al van de baan.
Ik heb exact dezelfde prijs betaald 3,5 jaar geleden.

Dus wat mij betreft heel mooie deal.

1 like

En met bv weihnachten als kortingscode gaat er nog 10% extra vanaf, kom je uit op ca €1100

2 likes

Leuke aanbieding geweest op Zalando lounge. Helaas was het horloge meteen gereserveerd. Betreft een automatische versie van de Inox met een leuk mesje erbij:

Handig dus om Zalando lounge in de gaten te houden!

4 likes

Haha dit is altijd met alles wat serieus een goede aanbieding is op Zalando Lounge. Je blijft er door terugkomen in de hoop het nog eens mee te maken

2 likes

Ze doen wel altijd een vooraankondiging met aanbiedingen voor de volgende dag. Dus dan moet je echt om 08:00 uur klaar zitten met je vinger boven de knopjes. :joy:

Geloof mij, de “echt goede aanbiedingen” zijn gewoon lokkertjes.
Om 08.00.01 zijn al deze aanbiedingen al verkocht of gereserveerd

2 likes

Je kan de inhoud niet inzien voor de starttijd dus gewoon klein aantal voor de vroege vogels.

https://www.amazon.nl/Citizen-Herenhorloge-Promaster-Marine-NY0040-17LE/dp/B0006FL72E/ref=mp_s_a_1_8?dchild=1&keywords=ny0040&qid=1632489877&sr=8-8

168 euro voor de NY0040 op Amazon.

4 likes

De nieuwe uitvoering met hacking functie?

Voor een tientje meer heb je de LEM uitvoering, de giftset.

https://www.amazon.nl/Citizen-Polshorloge-set-Promaster-NY0040-17LEM/dp/B001TV77CI/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=NY0040-17LEm&qid=1632490936&sr=8-1

6 likes

Dat klopt… ze gaan doordeweeks ook om 7:00 open :innocent:

1 like

Succes met klaarzitten!

1 like

Heb een dochter die mij elke dag voor 7 wakker komt maken… dus ben vaak wel op tijd. Maar dan nog zijn de echt leuke dingen al weg

Bedankt voor het nogmaals bevestigen van mijn punt :+1:t2:

3 likes

:joy::+1:t2:

Mooie prijs!

1 like