Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ik niet, Utrecht is net te ver van Zeeland vandaan

Terneuzen is dan ook net geen België hé. :stuck_out_tongue: Groeten van de overkant :laughing:

2 likes

Hier zijn ze binnen!

5 likes

Fijn. Een van mijn bestellingen moet morgen binnenkomen. De andere zit nog steeds vast in de VS.

1 like

Ik denk die van mij ook binnen :frowning:

1 like

Kwam vanmorgen deze tegen:

Heb hem maar in dit topic gezet (ondanks geen horloge). Ik kan me voorstellen dat er hier bij speciale lieden belangstelling voor is.

3 likes

Aww das pech, hier ook binnen zonder extra kosten

1 like

Man, da’s veel geld aan invoerkosten. Heb je soms Barton leeggekocht? :joy:

Née 2 straps, gewoon pech deze keer :confused:
Maar ja op jaarbasis valt mee, is dit jaar de eerste keer😆

2 likes

Deze Marvelight in de aanbieding:

6 likes

Ball wordt helaas niet veel in NL verkocht. Zou deze best eens willen passen. Serieus cool horloge op de foto’s, zeker in deze prijsklasse

1 like

Wel echt een merk waar je iemand anders graag de eerste afschrijving op laat pakken.

4 likes

Ja, ze zijn niet verkeerd.
De Engineer II marvelight in 40mm, de voorganger van deze heb ik al zo’n 3,5 jaar in bezit.:wink:

12 likes

Met deze prijs bij Olfert is dat al van de baan.
Ik heb exact dezelfde prijs betaald 3,5 jaar geleden.

Dus wat mij betreft heel mooie deal.

1 like

En met bv weihnachten als kortingscode gaat er nog 10% extra vanaf, kom je uit op ca €1100

2 likes

Leuke aanbieding geweest op Zalando lounge. Helaas was het horloge meteen gereserveerd. Betreft een automatische versie van de Inox met een leuk mesje erbij:

Handig dus om Zalando lounge in de gaten te houden!

4 likes

Haha dit is altijd met alles wat serieus een goede aanbieding is op Zalando Lounge. Je blijft er door terugkomen in de hoop het nog eens mee te maken

2 likes

Ze doen wel altijd een vooraankondiging met aanbiedingen voor de volgende dag. Dus dan moet je echt om 08:00 uur klaar zitten met je vinger boven de knopjes. :joy:

Geloof mij, de “echt goede aanbiedingen” zijn gewoon lokkertjes.
Om 08.00.01 zijn al deze aanbiedingen al verkocht of gereserveerd

2 likes

Je kan de inhoud niet inzien voor de starttijd dus gewoon klein aantal voor de vroege vogels.