Ik niet, Utrecht is net te ver van Zeeland vandaan
Terneuzen is dan ook net geen België hé. Groeten van de overkant
Fijn. Een van mijn bestellingen moet morgen binnenkomen. De andere zit nog steeds vast in de VS.
Kwam vanmorgen deze tegen:
Heb hem maar in dit topic gezet (ondanks geen horloge). Ik kan me voorstellen dat er hier bij speciale lieden belangstelling voor is.
Aww das pech, hier ook binnen zonder extra kostenâŠ
Man, daâs veel geld aan invoerkosten. Heb je soms Barton leeggekocht?
Née 2 straps, gewoon pech deze keer
Maar ja op jaarbasis valt mee, is dit jaar de eerste keerđ
Deze Marvelight in de aanbieding:
Ball wordt helaas niet veel in NL verkocht. Zou deze best eens willen passen. Serieus cool horloge op de fotoâs, zeker in deze prijsklasse
Wel echt een merk waar je iemand anders graag de eerste afschrijving op laat pakken.
Ja, ze zijn niet verkeerd.
De Engineer II marvelight in 40mm, de voorganger van deze heb ik al zoân 3,5 jaar in bezit.
Met deze prijs bij Olfert is dat al van de baan.
Ik heb exact dezelfde prijs betaald 3,5 jaar geleden.
Dus wat mij betreft heel mooie deal.
En met bv weihnachten als kortingscode gaat er nog 10% extra vanaf, kom je uit op ca âŹ1100
Leuke aanbieding geweest op Zalando lounge. Helaas was het horloge meteen gereserveerd. Betreft een automatische versie van de Inox met een leuk mesje erbij:
Handig dus om Zalando lounge in de gaten te houden!
Haha dit is altijd met alles wat serieus een goede aanbieding is op Zalando Lounge. Je blijft er door terugkomen in de hoop het nog eens mee te maken
Ze doen wel altijd een vooraankondiging met aanbiedingen voor de volgende dag. Dus dan moet je echt om 08:00 uur klaar zitten met je vinger boven de knopjes.
Geloof mij, de âecht goede aanbiedingenâ zijn gewoon lokkertjes.
Om 08.00.01 zijn al deze aanbiedingen al verkocht of gereserveerd
Je kan de inhoud niet inzien voor de starttijd dus gewoon klein aantal voor de vroege vogels.