Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Wat heb je besteld dan :stuck_out_tongue:

Ze werken beide :ok_hand:

Zit nog in dubio over 2 modellen

1 like

Daar is dit forum voor bedoeld hƩ :grin:

1 like

Het is schijnbaar speciaal ontwikkeld kunstleer wat het beste kunstleer in de industrie is. Ik ben benieuwd hoe het aanvoelt.

Ik verneem graag je ervaring – hopelijk bevalt het. :slight_smile:

Ja het is toch weer €120-korting.:sweat_smile::+1:

Is

Kan niet tippen aan echt leder en is dus gewoon plastic…

2 likes

In echt leder heb je ook goede en belabberde kwaliteit, in kunstleer net zo. Ik heb hoofdtelefoons met kunstleren kussens die in gevoel enkel voor lamsleer moeten onderdoen…

2 likes

Dit staat op de website:

Microfiber leather
Our watch rolls are made of the best, strongest and most supple microfiber leather. The microfiber leather where our watch rolls are made of is the best microfiber leather in the industry. Some even claim that it is better than full grain leather (the highest quality leather). This is because microfiber leather is water repellent, strong, supple and the density of the fibers is higher than that of real leather, which makes microfiber leather less susceptible to damage.

Even afwachten met wat Tudor morgen op de proppen komt voor ik uitgeef :sunglasses:

1 like

Klopt de meeste echte lederen producten zijn gemaakt van Genuine keer en dat zijn de restjes van het leer (meestal samengeperst)

Uiteraard is dit waar, er zijn erg grote verschillen in leder. De unieke eigenschappen combinatie en de uitstraling die dit materiaal heeft is lastig na te maken. Kwaliteit van leder loopt ook erg achteruit in vergelijking tot 10-tallen jaren geleden.

Volgens mij hebben ze hier een Trumpje gedaan :slight_smile:

1 like

Hoe dan ??

Dat gaan we zien.

Sorry hoor, maar genuine leather is, naar het Nederlands vertaald, echt leder.

Oh, dit was bedoeld als reactie op @anon46288829HF natuurlijk. Foutje!

1 like

afbeelding

2 likes

Ja maar je hebt het over samengeperste stukjes? Dit zijn gewoon de lagen van een huid.
Als je slecht kwaliteit leder heb zie je het vaak snel genoeg aan bijvoorbeeld de vouwen en plekken die je erin krijgt. De huid is hier dan dunner geweest of bijvoorbeeld als gevolg een litteken.

Daarnaast is de positie/plek van de huid ook belangrijk.

Rest stukjes leder worden gebruikt voor kleine onderdelen, horlogebandjes zijn hier eigenlijk perfect voor.

1 like

Ja ik bedoel ook bij goedkope lederen bandjes merk je dat snel genoeg want dan zijn twee stukken keer genuine keer op elkaar gelijmd maar niet altijd.

1 like

Ik heb de bel horen luiden, zonder te weten waar het ding hangt :joy:

Letterijk heb ik weliswaar gelijk, maar inderdaad wordt het als slim marketing term gebruikt voor gecombineerde lagen leer.