Hoop het niet nodig te hebben maar het lijkt in ieder geval in orde.
Heb je er al iets besteld?
Waarom spit je dit topic niet even helemaal door vanaf gisteren. Dan ben je ook op de hoogte.
Nee tuurlijk niet. Met moderne horloges is 99% goed.
Het halve HF inmiddels volgens mij…
Geen doos, komen uit een grabbeldoos, voornamelijk Seiko’s, vage verkoper… Wat denk jezelf?
Ze hebben wel goed reviews. Maar de over ons pagina werkt niet wat ik een beetje apart vind.
Poeh het blijft een risico hè!
Vergeet de omgekochte influencers met positieve posts niet!
Jazeker! het duurste wat ze hadden liggen
Thanks, maar als je me kent weet je dat ie binnenkort zomaar van jou weer kan zijn dus niet getreurd
Ik was ook wat sceptisch hoor, maar er was van de week al eerder over gepost dus had al eerder op de site gekeken. Maar voor de zekerheid heb ik bij de bestelling gekozen voor achteraf betaling. Maar nu vandaag ook een aantal mensen hier in de fysieke winkel zijn geweest en ik inmiddels ook een verzendbevestiging heb ontvangen is de meeste twijfel wel weg.
Rest nog of wat je ontvangt in goede staat is, maar voor een duppie zit je zelden eerste rang hè. Als je minder betaalt dan voor een gebruikte, dan moet je wellicht niet zeuren over een veegje. En anders bestaat er nog het retourrecht bij internetaankopen
dat dus
Overigens mocht ik mijn winkelaankopen ook 8 dagen terugbrengen als ik spijt kreeg
Heb een Seiko - Presage SSA449J1 Presage -gekocht bij Timvoordeelmarkt ben er wel 3 uur mee bezig geweest k#%t website…
Nu benieuwd hoe snel het binnen is😅
Weet je wat, je mag die SPB ook naar mij sturen als je spijt krijgt, betaal ik de verzending wel…
Gek trouwens, HF loopt beter dan ooit…
Hamilton intra-matic
Nivada chronomaster
Hanhart 417 es
Certina DS automatic chrono
Tissot PRX chrono
Vroeger vond je ook al een nieuwe Longines Avigation bigeye <2K, maar die zijn flink duurder geworden.
Als we toch worden opgelicht kunnen we massaal een rechtszaak aangespannen.
Hahahhaha