Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

https://www.weerdjanssen.nl/nl/meistersinger-edition-planet-earth-limited-ed-eart.html Erg mooi.

2 likes

Deze is toch ook wel lekker zeg. 100 EUR - voor deze topper.

2 likes

310 €

https://www.horloge.be/victorinox-swiss-army-alliance-stijlvol-stalen-herenhorloge-met-datum-241913.htm

Licht beschadigd staat in de omschrijving, wat zou dat betekenen :face_with_raised_eyebrow:
1 like

Wat betreft de Omega ā€˜opruimingen’, weet ergens iemand nog een AquaTerra in 34mm met MOP te vinden, nieuw?

Die bij Punte is 38mm. Kan me voorstellen dat er ergens nog zo’n ding slingert?!

Playboy.

2 likes

Niet voor mij, is voor n maatje van me. Jaja & dan z’n vriendin uiteraard :rofl::+1:

Nog spannender.

image

3 likes

Euh.
Ok.
Hij rijdt tegenwoordig een bmw cabrio.
:rofl::nerd_face:

2 likes

Die zijn vaak gay. Maar goed, ieder zijn ding.

2 likes

Eigen horloges aanbieden, in een ander deel van het forum dan het blauwe deel is verboden. Daarom ben je gevlagd, niet door mij overigens.

Hij vraagt toch of iemand zo 1 te koop weet? Hij prijst zijn eigen horloge toch niet aan??

3 likes

Excuus, ik dacht dat er stond; verkoopadres. Ik heb niks gezegd.

1 like

Geeft niks… Ik begon ff te twijfelen of ik het verkeerd gelezen heb. Ben wel benieuwd waarom dit gevlagd is.mss had het in het ā€˜Gezocht topic’ moeten staan?

1 like

Ja zou kunnen, maar het is voor zover ik weet niet tegen de regels om zoiets hier te vragen. De post kan natuurlijk ook sindsdien aangepast zijn.

1 like

Officieel mag je aks TL1 geen gezocht topic openen.
En de vlaggers zijn nogal hyperactief de laatste tijd.

1 like

Maar hij is level-2. Dus dat kan het ook niet zijn.

1 like

Dat zeg ik, ze zijn hyperactief.
Maar daar mogen we weinig van vinden. :rofl::+1:

1 like

Daar mag je alles van vinden. Opbokken met die belachelijke vlaggers de laatste tijd! Net ook weer een ander bericht van een TS volkomen onterecht dichtgevlagd. Misvlaggers mogen ze ook een ban geven wat mij betreft.

7 likes

Ik vraag gewoon of iemand een link heeft voor goede prijs omdat ik van plan was zo’n Longines LD te kopen en een foto om te verduidelijken over welk model het gaat.

Ik verkoop helemaal niets…

8 likes