Heb al eens vaker invicta pro divers gehad en voor deze prijs hen je een leuke pooierklok.
Zat bij olfert bij de seiko presage modellen te kijken, er zijn er veel flink afgeprijsd, maar die prijs zie je pas als je op het horloge aankliktâŠWeet niet of dat bij meerdere andere horloges op de site ook zo werkt.
Dijk van een klok
Krijg je geen spu
Zo werkt dat bij Uhrenlounge ook. Is apart, want als je dat niet weet surf je zo verder. Veel webshoppers hebben een spanningsboog van 5 seconden max.
Je hebt helemaal gelijk. Men vergeet vaak ook de kortingscode âWeinachtenâ voor een extra 10% korting.
Ik kijk momenteel naar een Seiko Alpinist 1959 en dit horloge is bij Olfert goedkoper dan bij de aanbieders uit Azië zonder import en verzendkosten.
Die kortingscode kende ik nog niet voor olfert. Wat me wel opviel is dat als je je account gebruikt de code maar 1x te gebruiken isâŠ
Ohh dat wist ik niet. Probeer anders de kortingscode âAKT1DESCR0â
Ik heb die code al meer dan eens gebruikt op mijn account.
Weten jullie misschien of er winkels in NL zijn die meegaan met de prijzen bij bv Olfert? Ik kan een paar juweliers mailen, maar misschien is bij jullie bekend of, en welke, die zijn?
vragen staat vrij toch? zeg je gewoon luister ik geef het geld liever uit bij u maar daar en daar krijg ik het horloge voor zoveel. zeg het maar.
Het zou niet slim zijn maar mijn inschatting is, dat de meeste zullen zeggen niet te concureren met buitenlandse prijzen.
Niet doenâŠHet is zowiezo niet eerlijk want in duitsland bijvoorbeeld is de btw lager dus de prijs lager, en ADs zitten niet te wachten op dit soort vragen.
Zoals gezegd
Het argument
is naar mijn mening verwaarloosbaar, want het scheelt maar 2%, wat effectief lager uitkomt.
Bovendien is sowieso het NL-tarief van toepassing indien de niet NL-leverancier meer dan âŹ10.000 in het jaar (of reeds in het voorgaand jaar) naar NL verkoopt.
Dus of dat verschil er al is, is maar de vraagâŠ
Je kunt het altijd proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Mmmm, wat zou die IWC kosten bij Gruyters?
Gewoon kopen bij Olfert toch?
Ja was ik ook aan het denken
Tja kan natuurlijk sowieso. Geen ervaring met deze winkel nog. En op zich koop ik liever in Nederland als het prijsverschil nihil is, ook ivm eventuele garantie.
Snelle levering!
4350
En de Tissot hand opwind?