Geen nieuwe doos. Ik moet het met mn oude doos doen.
Bummer!
In een oude kom maak je nog altijd de beste soep
En " de " site is terug online , maar wel met andere prijzen nu !!!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Ja ok, nu is het voor mij wel een scam.
Dat je niet kan leveren door tekorten, ok…kan gebeuren. Maar om de boel dan wéér open te zetten met hogere prijzen is not done. Ze hebben de eerste ronde gewoon gebruikt als “marketing”.
100% mee eens. Dit is gewoon zwendel.
De tool heb ik terugbetaald gekregen maar de nato banden tot nu toe nog niet… we gaan het zien of ze erdoor gaan komen. Hier moet iemand erg de mist in zijn gegaan… laatste keer dat ik hier iets bestel
als ik goed zie is het nu op de website wel de aangekondigde 50% korting… ipv de hogere kortingen… mogelijks ergens foutjes gemaakt?
Realistisch gezien was het ook ‘too good to be true’ hé. 50% liquidation sale is nog steeds een goede aanbieding, alleen krijgen de echte aasgieren er wat minder honger van.
Lijkt me dat er gewoon een fout gemaakt is door 85% door te voeren en de verzendkosten niet mee te rekenen. Deze fout is nu hersteld, dat is heel iets anders dan een scam (waarbij sprake is van bewuste oplichting).
Het zou wel netjes zijn om hierover de betrokkenen te informeren ipv zomaar orders annuleren. Zelf nog niks gehoord trouwens.
Er stond toch echt ook 85 procent korting en geen verzendkosten.
Bijzondere zaak dit, ruikt door het scherm al naar een mislukte vorm van marketing en scamzaakjes
Ik heb niets over “geen verzendkosten”, met uitzondering van orders boven €75.
Ik denk dat ze een fout hebben teruggedraaid. Misschien bij de dure producten aan de rem getrokken, de goedkopere door laten fietsen.
Ik kan er niet wakker van liggen. Kan er wat kwaads in zoeken maar da’s niet helemaal mijn instelling. Dan maar mazzel met een cheap nato bandje
Ik ben er kapot van. Nu kan ik tijdens reizen mijn bandjes niet wisselen. en door…
Heeft er al iemand daadwerkelijk geleverd gekregen?
Weet iemand waar Garuga gevestigd is? Eerst meende ik te zien dat ze leveren uit Spanje, nu staat er contact info in New York.
Overigens reageren ze niet op e-mail of chatberichten.
Straks worden alleen de Nato’s doorgelaten van al de bestellingen die ze hebben. En doen ze rechtstreeks dropshipping vanaf Ali.
Nee worden misschien helemaal kapotgemaild