wat een treurnis die reviews 
wie van het forum zou superdutchman zijn? the plot thickens
Vind het ook een zwakke zet om namens een forum een review te posten. Ik heb 6 natoās besteld. Keurige emails gehad met de status en inmiddels een track en trace dat het met dhl bezorgd zal worden. Van mijn kant lijkt het nog steeds een positieve review te worden. Pas op met wat je zegt als je namens een groep iets durft te zeggen.
En wat al eerder gezegd, heb wat geduld. Er zal geen call center achter zitten. Heb wel eens geld retour moeten hebben van Zalando, duurde ook meer dan een week,.ga ik ook niet direct mailen, appen, reviewen etc.
Zeg droeftoeter, hier heeft een klein eenmanszaakje een fout gemaakt en die daarna zonder kosten voor de besteller ongedaan gemaakt. Doe eens normaal manā¦
Ik had zelf de watch box besteld waarbij ik de prijs eigenlijk al te mooi om waar te zijn vond. Logisch dat deze Spaanse meneer zijn fout corrigeert, geld is snel terug geboekt en prima open communicatie daarover.
Zo is dat en niet anders 
Zo. Klaar nu.
De Ultrablack is nu verkrijgbaar.
Levering 2e batch.
De -20% kortingscode schijnt te werken.
Zie het Venezianico topic voor de code.
brother
Sorry wat? 
Kunnen deze reviewers de volgende keer lekker voor zichzelf communiceren? Dit is niet een vriendelijk verzoek. Niemand hoeft ongevraagd namens mij of namens een clubje waar ik toevallig lid van ben te praten.
Vindt het netjes omschreven en opgelost.
Briljant dit. Bedankt ouders van Ronaldā:rofl:

absoluut, goede communicatie van die partij 
If we have refunded you the money, donāt worry because this money will arrive to your bank account.
If you have done it with a payment method other than credit card it is normal and refunds can take from 7 to 15 days.
Best regards
daus dan is dat ook weer opgelost.

Met zulke reviews is het dan ook weer gelijk duidelijk hoe het komt dat Nederlanders een bepaalde imago hebben in het buitenland.
Kunnen we terug naar de aanbiedingen asjeblieft.
āRonald will be put in the naughty corner for a monthā

Nog leuke aanbiedingen ondertussen?

Alsjeblieft, zoek maar uit . ![]()
https://www.abramo.de/uhren/marken-uhren/seiko-uhren.html
Inclusief stroopwafels !
Het lijkt hier Facebook wel, waar iedereen gelijk op elkaar inhakt. De herinneringen daaraan van jaren terug kwamen gelijk weer boven. Valt mij wel vaker op op het forum, helaas. Het zal de tijdgeest wel zijn.
Had ik het forum erbij moeten halen in mijn review? Nee, kennelijk niet. Sorry daarvoor.
Voor het overige vind ik het handelen van voornoemd bedrijf onzorgvuldig, om het mild uit te drukken.
Zegt de meneer die schaamteloos en schreeuwend namens een heel forum inhakt op de eigenaar in nood van betreffende onderneming. Zou je dat ook doen als je in zān winkel stond?
Hoe dan ook. Excuses aanvaard.
What goes around comes aroundā¦
Het online review cancel-cultuurtje is helaas veeleer de huidige tijdsgeest.
Jij vindt dat moord en brand roepen in de review sectie van een webshop niet een beetje droef?