Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Helemaal goud ! :star_struck: :trophy:

https://www.eugenevanbaal.nl/omega-speedmaster-moonwatch-professional-31060425001001.html

1 like

Japie is goedkoper. Hoewel niet nieuw, weet ik zeker dat @ElChueco er zuinig geweest is.

https://ten2two.nl/products/Omega-Speedmaster-Professional-Moonwatch-Sedna-p531226000

Ik weet wel zeker. :sunglasses:

Mooi ding, jammer dat ik me er niet comfortabel bij voel. Zit tussen de oren? Denk het.

4 likes

Misschien, sommige dingen zijn gewoon niet voor elkaar bestemd. Ik dacht altijd dat een DD niets voor mij was, totdat ik er één een tijdje kon dragen tijdens een borrel. Toen wist ik dat ik al die tijd ongelijk had. En na al die jaren geniet ik nog steeds van de mijne.

2 likes

Het is ook de kleur van goud op mijn uber bleke huidje. Witgoud & staal ligt me veel meer. Een witgouden DD zou ik zonder moeite dragen denk ik. :+1:

2 likes

Geen twijfel mogelijk :ok_hand: ik heb m live mogen aanschouwen, om door een ringetje te halen. Prachtig horloge, echt :crown:

Overigens vond ik m op mijn pols best te pruimen… Tis dat ik geen 32k heb liggen :sweat_smile:

11 likes

:drooling_face:

1 like

Code spring20 geeft 20 procent korting.

1 like

ING Puntenwinkel 299 euro

Koopje…

13 likes

Heb hem gehad en direct weer teruggestuurd. Bezel draait alle kanten op wanneer ik mijn jas aan of uit deed verschoof hij al. Kon ik niet tegen helaas…

1 like

Hopelijk vooral naar het noorden

1 like

Zijn hele leuke horloges.
Wenger Sea Force 200 Mtr

1 like

Hahaha het is geen kompas hoor.

Nog maar 3 beschikbaar. Er staat ook een leuke SNE593P1 in de shop. (Solar quartz)

Nette prijs voor een 6825. Nog maar 1 beschikbaar, die andere heb ik net zelf besteld :wink:

1 like

Inderdaad een nette prijs maar ik vind het verschil te groot met een reguliere Bergeon 6767 F

185 ballen voor een springbartool? Nette prijs?

Ik ben niet mee geloof ik. Dat dient toch om een band los te maken dacht ik? Wat doet hij meer of beter dan ééntje van 18 euro?

6 likes

Wellicht dat hij het tegelijk doet? Dus minder tot geen krassen.

1 like

Ik heb een Bergeon hommage van Ali. Doet het prima.

3 likes