Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

was ook al erg lang uitverkocht via de ING.

Mooie case en maat met de 39mm alleen het rose is jammer en de wijzers ogen niet lekker.
Maar dat zal ook wel de reden zijn dat ze bij ING staan.

Precies, blij dat die is uitverkocht, nu is er ruimte voor een nieuwe aanbieding.:grin:

1 like

Ik heb de “sharp edge” horloges van Seiko gepast en ik vind het allemaal erg blikkerig overkomen. Het voelde voor mij totaal niet als een horloge van bijna €1000 list. De afwerking was op zich wel OK, maar niets speciaals.

1 like

Ik vind Seiko ook erg overpriced. Maar ja ik heb nog meegemakt dat de dollar rond de 1,50 euro stond en je voor 120 euro een SKX007 kon kopen in het buitenland.

1 like
8 likes

In dat geval zou ik deze nemen.

Heb hem zelf geweldige value for money…

1 like

Zo, en in alle kleuren. 1 vd meest gehypte en lastig aan te komen horloges van vorig jaar hier op hf.

3 likes

Amazon lentedeal:
GARMIN Instinct Solar, Health Smartwatch, GPS, Zonne-Energie, Waterdicht, GPS, Sport & Fitness Functies https://amzn.eu/d/gxpidyJ

de andere kleuren zijn duurder

Gr. Marc

1 like

https://www.boumanonline.nl/horloges/seiko-prospex-diver-1968-reinterpretation-spb187j1?channable=0251bd6964003636393132ec&gclid=CjwKCAjwoIqhBhAGEiwArXT7K1_2uEL9g25AqZ4lbGkcmoBtIIE1gfWvWOGbNHVqxLDSnKZnOkuUQhoC0zcQAvD_BwE

3 likes

Even klikken voor een Tissot PRX van € 395 voor € 299!

1 like

‘Watch with small dent in bracelet’ :sweat_smile:

1 like

Let op! Wel met klein deukje ok de bracelet

1 like

Geen verkeerde aanbieding en met Seiko NH35 uurwerk. Ja het is kopie van een Rolex :smile:
Invicta Pro Diver 8926OB Amazon.nl

2 likes

Ik zag die ook passeren. Verleidelijke prijs, maar ik blijf een wat gewrongen gevoel hebben bij kopieën van of hommages aan bepaalde andere horloges. Anderzijds zijn die Pro Divers of Grand Divers tot nu toe de enige Invicta’s die ik een beetje kan pruimen.

1 like

Die Invicta is leuk om uit elkaar te halen en om te starten met modden.

2 likes

Voor het geld dijk van een horloge
🤌👌
Aanrader

1 like

Ook in het two tone.
Zelf heb ik er niks mee maar als basis om te modden zijn het leuke horloges.

Of als vrienden vragen voor een leuk horloge maar er verder niets mee hebben en dus €100 al veel vinden. Maar toch iets leuks willen staat deze in het lijstje die ik stuur.

Al probeer ik ze meestal richting een Seiko 5 te sturen.

https://www.amazon.nl/Invicta-Diver-8927OB-automatisch-Herenhorloge/dp/B00J4JKOX6/ref=asc_df_B00J4JKOX6/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430570198510&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=8596123217024914393&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010543&hvtargid=pla-356632037181&psc=1

4 likes

Dat wel. Je krijgt voor het geld dat je betaalt wel wat kwaliteit in ruil.

ik heb hem gehad. Toen had ik er nog 0 verstand van en kwam ik hem toevallig tegen in de amazon app en vond ik hem er leuk eruit zien.
Nu is mijn smaak ( en mening over kopieen/hommages) inmiddels ook veranderd. maar het is wel bizar dat ze voor het geld zo’n horloge kunnen leveren. Echt een prima ding.

2 likes