was ook al erg lang uitverkocht via de ING.
Mooie case en maat met de 39mm alleen het rose is jammer en de wijzers ogen niet lekker.
Maar dat zal ook wel de reden zijn dat ze bij ING staan.
Precies, blij dat die is uitverkocht, nu is er ruimte voor een nieuwe aanbieding.
Ik heb de “sharp edge” horloges van Seiko gepast en ik vind het allemaal erg blikkerig overkomen. Het voelde voor mij totaal niet als een horloge van bijna €1000 list. De afwerking was op zich wel OK, maar niets speciaals.
Ik vind Seiko ook erg overpriced. Maar ja ik heb nog meegemakt dat de dollar rond de 1,50 euro stond en je voor 120 euro een SKX007 kon kopen in het buitenland.
In dat geval zou ik deze nemen.
Heb hem zelf geweldige value for money…
Zo, en in alle kleuren. 1 vd meest gehypte en lastig aan te komen horloges van vorig jaar hier op hf.
Amazon lentedeal:
GARMIN Instinct Solar, Health Smartwatch, GPS, Zonne-Energie, Waterdicht, GPS, Sport & Fitness Functies https://amzn.eu/d/gxpidyJ
de andere kleuren zijn duurder
Gr. Marc
‘Watch with small dent in bracelet’
Let op! Wel met klein deukje ok de bracelet
Geen verkeerde aanbieding en met Seiko NH35 uurwerk. Ja het is kopie van een Rolex
Invicta Pro Diver 8926OB Amazon.nl
Ik zag die ook passeren. Verleidelijke prijs, maar ik blijf een wat gewrongen gevoel hebben bij kopieën van of hommages aan bepaalde andere horloges. Anderzijds zijn die Pro Divers of Grand Divers tot nu toe de enige Invicta’s die ik een beetje kan pruimen.
Die Invicta is leuk om uit elkaar te halen en om te starten met modden.
Voor het geld dijk van een horloge
🤌👌
Aanrader
Ook in het two tone.
Zelf heb ik er niks mee maar als basis om te modden zijn het leuke horloges.
Of als vrienden vragen voor een leuk horloge maar er verder niets mee hebben en dus €100 al veel vinden. Maar toch iets leuks willen staat deze in het lijstje die ik stuur.
Al probeer ik ze meestal richting een Seiko 5 te sturen.
Dat wel. Je krijgt voor het geld dat je betaalt wel wat kwaliteit in ruil.
ik heb hem gehad. Toen had ik er nog 0 verstand van en kwam ik hem toevallig tegen in de amazon app en vond ik hem er leuk eruit zien.
Nu is mijn smaak ( en mening over kopieen/hommages) inmiddels ook veranderd. maar het is wel bizar dat ze voor het geld zo’n horloge kunnen leveren. Echt een prima ding.