Bij Altherr vaak mooie aanbiedingen.
Breitling, GS, Hamilton, Seiko, etc. Let op, er staat ook pre-owned tussen.
Bij Altherr vaak mooie aanbiedingen.
Breitling, GS, Hamilton, Seiko, etc. Let op, er staat ook pre-owned tussen.
Klopt, en ff een mailtje en dan meestal 15 procent korting op horloges die niet in de sale zijn. In Duitsland houden ze er wel van als je een beetje je best doet met de taalâŠHeb er verscheidene Uhren gekauft.
Geen idee of dit wat is, want niet mijn kennisgebied, maar wie weet interessant voor de Omega liefhebber? Loopt vanaf nu nog 21 uurâŠ
[Urtavla till Omeg⊠| Koop bij Norrlands Ur & Antikt AB op Tradera (589072696)]
Is deze toko legit? (wel in de UK)
Tudor modellen met kortingâŠ
Ziet er wel legit uit alleen jammer dat UK zoveel oninteressanter is geworden sinds brexit. Tenzij de uk retailer gelijk NL btw rekent (wat ze wel horen te doen), dan komen er geen extra kosten bij.
Tenzij de uk retailer gelijk NL btw rekent (wat ze wel horen te doen), dan komen er geen extra kosten bij. Hoe bedoel je dit?
Je BTW verhaal klopt, maar volgens mij komt er nog wel een importheffing bovenop Ă max 80 cent per horloge + daarbij behorende âhandlingkostenâ.
Ik bedoel dat ze de VAT aftrekken, wat kan omdat geëxporteerd wordt, en BTW rekenen, wat moet wanneer ze naar NL verkopen. Weet even niet hoeveel VAT precies is maar niet heel anders dan de 21% die wij betalen.
Ik koop regelmatig platen in VK en sommige winkels hebben dat niet geregeld en anderen wel. Die het wel geregeld hebben zijn dus interessant om bij te kopen.
Platen hebben inderdaad geen import heffing zoals @NSFW benoemt dus dat kan kloppen.
Is horloges geen 4% importheffing?
ja met een max van 0,80 per horloge
Nee, 21% btw over de aankoopprijs + verzendkosten!! Daarnaast 4% importheffing met idd geloof ik een max. ⏠0,80 per horloge en de handlingskosten voor de inklaring maar het bedrag dat daarvoor gehanteerd wordt, is per vervoerder verschillend.
Hier vind je een handige calculator (goed kijken of je alle velden, koers, etc goed hebt ingevuld) Invoercalculator | Bereken invoerrechten en inklaringskosten bij het importeren
Dus of een horloge nou 20euro of 20000 euro is, de heffing blijft 80cent?
Volgens de site van de Belastingdienst wel ja ⊠zie Bijkomende kosten als u online bestelt buiten de EU (belastingdienst.nl)
De importheffing is een maatregel voor marktbescherming. Niet voor de incidentele particuliere invoer, daarvoor is al de BTW heffing.
Voor bij het paasontbijt:
Pasen bij Spinnaker, 20% korting op diverse modellen:
Yema wilt van haar voorraad aan horloges uit een oudere collectie af: 40% korting tot 10 april: https://yema.com/pages/anciennes-collections
Als je je contactgegevens zo goed verstopt zoals Spinnaker dat doet, dan word ik altijd direct wantrouwig.
Precies