Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Zo!! :astonished:
Het is dat ik geen witte zoek, maar dit is wel een mooi prijsje….

https://www.debijenkorf.at/seiko-astron-uhr-ssh093j1-3918090120-391809012000000

2 likes

Via deze link kan ik m niet bestellen

:face_with_monocle: te mooi om waar te zijn dus…
Jammer.

Staat ook in de “wichtige mitteillung.” Ze zijn in die landen online gesloten. Jmmr…

1 like

Gaat niet…

1 like

Tijdens de Bijenkorf sale dalen de prijzen ook als het al is uitverkocht. Dus het is de vraag of het ooit voor deze prijs beschikbaar is geweest, of bijv. al bij 30% is uitverkocht.

Juwelier Punte - Utrecht heeft de nodige horloges (o.a. Meistersinger / Omega in de aanbieding). Kon er weinig van vinden online.
Dus… foto’s :wink:

17 likes
3 likes

Swiss Militairy Hanowa SMWGI2100701 van € 350,- voor € 201,-
Leuk horloge voor weinig en dik 40% kortink !! Staat ook bij dat er niet veel voorraad meer is.

Dat heet “koopdruk aanwakkeren”.
:rofl:

4 likes

Krek, ik heb eergisteren een gouden besteld, weinig voorraad en na mijn geen voorraad :ok_hand: Mooi man :grin:

1 like

Ik moest even inzoomen en natuurlijk vind ik de Omega van €10K weer het mooist…

Herkenbaar :wink:

Goede prijs maar is het betrouwbaar?

Je beantwoord je eigen vraag.:+1:

4 likes

Als het niet echt betrouwbaar is mss beter niet posten? Tijdje terug hier nog een aanbieding op gezien waar een paar mede leden op in gingen en eindigden met het blokkeren van hun credit card…

4 likes

Waarschuwen is ook niet erg.

Ok, maar het topic heet leuke online aanbieding gezien. Niet 'pas op misschien een k aanbieding gezien.:wink:

2 likes

Opheffingsuitverkoop bij van de Kerkhof in Eindhoven. Minimaal 30 en maximaal 70% korting op Certina, Longines, Tudor, Zenith en Omega

6 likes