Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Inderdaad, €250,- betalen om €500,- korting te krijgen, best interessant.
Wel wat uitsluitingen:

3 likes

Klopt, ik heb het al eens gebruikt op een longines. Ze printte de bon uit in de winkel. Geen probleem.

1 like

Heb bij ing de srpe77k1 gekocht, voor dat geld kon ik het niet laten.:grin:

1 like

Mooie prijs inderdaad, veel draagplezier gewenst:

5 likes

Jammer dat die waarschijnlijk niet door een liefhebber is gekocht… 800 euro :roll_eyes:

1 like

Misschien stomme vraag, maar: Hoezo jammer dat hij waarschijnlijk door een niet-horlogeliefhebber is gekocht? Gaan zij er anders mee om dan wij? Of is het de vraagprijs?

1 like

Kennelijk iemand die hem voor €495 heeft gekocht en dan voor €800 op MP zet.

3 likes

We gaan dag twee in met de eindejaarskorting van Polar. Hopelijk is die nog niet gepasseerd, maar als dat toch zo moest zijn, dikke pech.

1 like

5 likes

Lilienthal heeft een aanbieding op een aantal items:

Was net op zoek naar een Maurice Lacroix Aikon automaat en toen kwam ik deze aanbieding tegen op Amazon. De quartz versie van de Aikon. Snelle research gedaan en ik lijk hem nergens anders goedkoper te vinden. Al heb ik wel mn twijfels om zo’n horloge op Amazon te kopen.

Netjes.

Best een leuk design maar een duikhorloge met 5ATM weerhoudt me toch enorm

Waarom? Deze zou ik wel aan durven hoor :thinking: vind alleen de auto véél mooier

Ik heb maar een paar ervaringen met Amazon kwa het kopen van horloges maar die zijn allemaal positief.

2 likes

Me too. :+1:

1 like

@maximec99, ik heb alleen recente Amazon-ervaring met bandjes van een paar tientjes en een Casio Duro van ong Euro70,-. Ging prima, wel soms een paar weken wachten. Of ik het met een duurder horloge zou doen, ook mbt garantiegevallen etc, betwijfel ik.
Vorige week een nieuwe Longines gekocht, maar dan wel bij mijn AD, voelt prettiger.

Grand seiko bij van hell

4 likes

Van hell heeft veel meer aanbiedingen in de winkel dan op de website staan. Loont zich echt om er naartoe te gaan.

2 likes

Ja, ik zit nog steeds te wachten op een Rolex met 40% korting.

1 like