Wel een behoorlijke beuker.
Wat een joekel van een Orient.
Dus, een echte klatser!
Goeien Handel. Nee weet niet. Mooi merk maar nog nooit nieuw gekocht ivm de afschrijving die je meteen pakt. Misschien denken veel mensen zo en doen ze daarom regelmatig aan kortingen
@anon6060116EV heeft er ook een haat / liefde / haat /liefde / haat / liefde / haat /liefde relatie mee geloof ik.
Alleen maar liefde voor Oris.
De Oris Boetique in Amsterdam strooide recentelijk ook met 40% korting op heel erg veel modellen, dus als een Oris Boetique dat al doet en ben je gek als je voor de listprijs koopt. Wel jammer, want op deze manier wordt de waardebeleving van een mooi merk als Oris wel kapot gemaakt met al die kortingen.
AQUIS PRO 4000M
Hebben ze deze ook ?
Waardebeleving? Ik vind ze persoonlijk veel minder waard dan de list prijzen.
Wellicht voor de modellen met de Sellita uurwerken, maar voor Oris modellen met de inhouse uurwerken zoals de Calibre 111, 114 en de 400 biedt Oris toch echt wel iets heel erg moois, goeds en technisch hoogstaand aan dat zeker waarde mag vertegenwoordigen.
Prachtige horloges Oris, mogen wel meer waardering krijgen. Dan helpen die kortingen niet echt als je aan een merk bouwt.
Ik heb de Aquis en vind het horloge degelijk, solide, een mega mooie flare op de wijzerplaat en een prachtig uurwerk. Draag hem graag.
Als je dat omdraait ben ik het met je eens.
De Aquis met Sellita was, en in mindere mate is, erg sterk in prijs/kwaliteit. Een paar jaar terug voor €1.800 nieuw zonder korting op staal en gebruikt voor de helft. Inmiddels wat duurder, maar dat geldt voor alles.
De Cal 400 voegt toe:
- Flinke meerprijs (52% duurder)
- 10 jaar garantie (zie het als een publieke testperiode voor Oris)
- Veel kinderziekten (zie punt boven)
Die kan ik misschien nog wel voor je regelen met korting.
Alleen 40% zal wel niet. 15% eerder.
Die zullen ze zonder twijfel hebben, maar ik denk niet dat op een splinternieuw model, deze korting ook van toepassing is.
Van wat ik begrepen heb, zijn die kinderziektes uit het Calibre 400 nu verholpen en worden klachten uit de eerste series met veel souplesse opgelost (maar dat lijkt me ook niet anders dan gebruikelijk wanneer je een horloge koopt met 10 jaar garantie).
Bedankt maar werk jij bij Oris dan?
Online kan je hem nog niet bestellen.
Maar ook met 15 % korting is hij nogal duur.
Ik niet.
Een kennis met een winkel heeft er 1 op voorraad.
Welke winkel ?
Moet het wel even in het echt zien natuurlijk.
Is zo’n appart model.