Gezien @Aqua —> Nomos -40%
Ik neem aan dat er morgen een hf-carpool auto naar Keulen rijdt. @juko instappen
Wat zou dat hilarisch zijn als er een groep Hollanders en Belgen binnenkomt die in 1x die hele Nomos vitrine leegkoopt
Er zit maar 1 Club model tussen. De Signal Red spreekt me niet echt aan. Als er nou een oranje tussen lag…
Het is 1,5 uur rijden voor mij, maar ik stap gerust in! Sowieso leuk om mee te gaan
Ik ga mee,gaan we direct ff naar Altherr
waar is de meeting
Thanks! Deze heeft een donker bandje dus ik denk dat het de 38mm is die Nomos nog steeds verkoopt. Ik had gisteren de 36mm met grijs bandje gepast die inmiddels discontinued is. Die maar heeft toch wel de voorkeur.
Zag bij Peijnenburg in Eindhoven dat ze een aantal horloge met 30% korting aanbieden. Staan er heel wat op de site, maar zie dat niet alles op de site staat.
Helaas geen foto kunnen maken maar in de etalage stond bijvoorbeeld ook nog een Longines Hydroconquest VHP met 30% korting die nog voor de volle prijs op de site staat.
Kom er waarschijnlijk vanavond nog een keer langs, dus dan kan ik wellicht nog een fotootje maken voor de geïnteresseerden.
Thanks besteld!
Ik stond alleen op het punt om na accordering in de bank app op ‘afronden’ te drukken. Waarna ik nog even snel wilde kijken of dit de enige was of niet: +1 gedrukt, niet wetende dat hij daarna bij definitief afronden meteen de 2 stuks zou afrekenen . Immers geen accordering voor gegeven.
Mocht iemand er dus nog een willen straks… er zijn er nu 2 onderweg
Hoe krijg je dat voor in hemelsnaam voor elkaar?
Die raak je snel kwijt voor die stunt prijs. Ik heb al de L.E. anders ook besteld.
Jemigmina, hoe dan?!
Gelukkig kan het bij online gewoon retour.
Haha ja goede vraag. Kan ze wellicht nog even berichten dat het er 1 moet zijn. Weet ook niet hoe groot de kans/animo is dat ik de tweede kwijtraak.
Edit:
Deze komt inmiddels al binnen, foutje bedankt.
way het er uiteindelijk voor betaald?
Doen aub.
Ik ga mijn best doen!
Kijk, service! Wilde er net langs lopen, maar dan hoeft het niet meer