Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Ja zocht al een duiker voor m’n aankomende vakantie, dus met die 20 procent sale was de keus vrij makkelijk. :sunglasses:

1 like

x post. v Grinsven Den bosch .

1 like

https://www.amazon.nl/Seiko-SNXS77K-Montre-Herren/dp/B000KKO85S/ref=asc_df_B000KKO85S/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430539829899&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=8074969627161408626&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010543&hvtargid=pla-338846075196&psc=1

Orient, seiko citizen… Echt leuke en moeilijk vindbare aanbiedingen voor wat duurdere horloges komen hier bijna nooit meer voorbij voor.

3 likes

Niet iedereen heeft een groot budget.

5 likes

Het is dat ik al voorzien ben. Anders wist ik het wel.

1 like

Budget maakt me niet uit. Alleen een constatering.

3 likes
3 likes

Graag gedaan… :wink:

11 likes

Altherr is prima, verscheidene horloges gekocht daar en als je ze een mailtje stuurt en vraagt om een persoonlijke offerte krijg je een scherpe prijs op niet afgeprijsde horloges… Altijd wel een goede sale met discontinued modellen.

2 likes

Deze was onlangs nog 250,- bij Bouwman…

Leuke Seiko ‘cement’, ook de variant met duikbezel met korting

1 like

Voor wie in de buurt van Nordrhein-Westfalen woont (alleen afhalen), deze mooie Seiko Speedtimer voor EUR 550.

Dat is een stuk duurder dan dat jij ‘m destijds van mij kocht :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Klopt, maar deze zijn wel flink in prijs gestegen. De mijne doe ik ook niet meer weg. :star_struck:

1 like
2 likes

Leuke prijs maar helemaal niet op voorraad?

Oei, niet naar gekeken, daar ik zelf niet op zoek ben naar deze :sweat_smile:

Hoe kun je dit direct in dit topic uploaden?