Op zich als je dan rond die €1500 kan uitkomen wel netjes (denk ik) geen idee hoe hoog de kortingen van AD’s op Longines zijn
Volgens een ander topic dat zojuist is ontspoort, moet 50% wel haalbaar zijn en dan mats je de AD nog.
Is het dat topic over iemand die een speedmaster wil kopen en verschrikkelijk onrecht werd aangedaan omdat hij maar 200 euro korting kreeg aangeboden?
Je moet natuurlijk ook meteen vragen om de laatste prijs. Doe ik op marktplaats altijd en werkt 100%
Voor sommige mensen misschien wel leuke aanbiedingen?
Zijn er mensen die weet hebben van een code van meer dan 10% op Uhrenlounge?
Ik weet niet eens vd 10 procent. Welke code is dat? Bvd.
Goed gebruik van filters.
Ben je misschien in de war met Olfert? Uhrenlounge heb ik nog nooit een kortingscode van gezien. Deze kun je een voorstel sturen en is meest standaard al netjes geprijsd.
Maar ik kan het mis hebben hoor.
Ik dacht hetzelfde… De gebruikelijke codes op olfert werken vaak niet meer nu.AKT1DESCR0 werkt nog voor 10 procent bij Olfert.
Leuke aanbieding bij TK Maxx (Damrak, Amsterdam). Twee Hamilton Automatic horloges voor €470/stuk. Hamilton American Classic Railroad op staal, modelnummer H40555131 en Hamilton Khaki Navy Pioneer Small Second op zwart leer, modelnummer H78415733.
Happy hunting!
Ik heb ook gezien een Spinnaker meca-quartz met California dial voor €120, ook bij TK Maxx (Damrak, Amsterdam)
60 euro voor een Casio met als bonus die lelijke vis van de dial
Dagdeal dus je hebt nog een kleine 1.5 uur
Ik mis de vis .
Ik zag die groene zojuist voorbij komen op Instagram. Waren hele mooie foto’s en zag er heel verleidelijk uit! Gelukkig is die uitverkocht want de prijs is ook heel verleidelijk!
€ 413,70 ipv €470