Jammer dat die met die stalen band niet op voorraad is.
Ik had deze besteld maar er gebeurde weinig. Begon te vermoeden dat de voorraad misschien niet klopte en blijkbaar was dat zo want heb het geld vandaag terug gestort gekregen, toch jammer.
Dat is spijtig! Daar hebben ze nogal een handje van bij die club. Fouten maken is één ding, maar de communicatie daarna houdt ook niet over.
Wel jammer, want het was een leuke aanbieding.
Verdere aanbiedingen van Strego zal ik maar niet meer promoten.
Ach ben blij dat het geld terug is maar er is inderdaad nul communicatie geweest, ik zag toevallig dat het geld weer op de creditcard stond. Had zelf al wel een mail gestuurd een paar dagen geleden maar daar geen reactie op.
Schoon ding, jammer van die 46mm.
Rectificatie : strego heeft het horloge verstuurd maar DHL is het kwijtgeraakt helaas. Ze hebben 'n onderzoek gestart bij DHL maar het geld al terug gestort omdat dat lang kan duren. Zeer goede service van strego dus maar wel jammer dat het horloge er niet komt. Normaal zouden ze 'm opnieuw sturen maar horloge is er bij zowel hen als seiko niet meer.
Ok, dat kan gebeuren. Neemt niet weg dat de communicatie miniem is. Maar hopen dat hij nog boven water komt! 
Bedankt voor de tip, heb de groene Hamilton Chrono besteld!
Mooie aanbiedingen bij Uhrenlounge, o.a. black Samurai voor 306 euro.
Ik ze er hier één in het blauwe gedeelte voor veel minder

Scroll ff een stukje naar boven.
Het is er maar één dus op is op
prachtige dial, en leuke zaak natuurlijk.
En de verkoop is verlengd zag ik op Facebook.
Mooie Timex als je van groen houdt
Een khaki field voor een leuke prijs was wel aardig geweest maar denk ondertussen te laat om op de bonnefooi te gaan.
Das weer goedkoper dan hier in het blauwe deel 
Is dit geen scam? Alles nog maar 1 op voorraad.
Zo niet, zitten er een hoop pareltjes tussen.
https://timcovoordeelmarkt.nl/product-categorie/horloges-sieraden/