Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Seiko (2e hands) voor de helft, en deze rubriek ontploft als een explosie in een vla fabriek …
:scream:

8 likes

Mooi he.:slightly_smiling_face:

Heb je wel iets gelezen?

1 like

Yep, horloges met lichte beschadigingen, zonder doos etc.
Is ook niet erg als het er af te poetsen is, maar toch

1 like

Ik hou het blauwe gedeelte straks wel in de gaten met goede foto’s.

3 likes

Ik heb er ook 1 waarvan ik twijfel of ik ga dragen :rofl:

Het viel me al op dat meerdere modellen die hier door forum leden waren aangeschaft nog steeds op de site stonden, terwijl er overal maar 1 van was… ik denk dat er iets niet klopte met het voorraadbeheer systeem op de site.
Ze zullen het wel lekker druk hebben daar bij timco, dat bovenop de kerstchaos. Die zitten allemaal met een burnout aan de kalkoen straks :joy:

2 likes

Hebben ze nog gezegd wanneer wel? Hele dag voor niks lopen F5’en :crazy_face:

1 like

Bij mij is mijn bestelling ook terugbetaald helaas. Iemand was me voor blijkbaar :wink:

1 like

Maar kregen jullie wel een e-mail dat het verzonden was?

Of na betaling een e-mail met het geld terug?

Dat is mij nu beetje onduidelijk.

Ik kreeg na betaling een email met daarin de melding van terugbetaling.

1 like

Ja vergelijkbaar met wat je bij elke juwelier, Bijenkorf, Roermond en in het blauwe deel aantreft :sweat_smile: maar dan voor de helft :+1:t2:

Horloges zijn gewoon nieuw (dus niet 2e hands), ze verkopen de voorraad van een opgekochte juwelier :man_shrugging:t2:

1 like

yes. mijn order is orde gemaakt en verzonden

1 like

Dus nieuw?
Zucht, doe dan de doos er bij :tongue:

1 like

100%

Die zullen wel in een uurtje die hele juwelier leeg hebben moeten ruimen :wink: dus; alle horloges in een tas en bij het weglopen struikelen over een paar junghans doosjes en die ook maar meenemen dan :man_shrugging:t2:

1 like

O.K., een paar krasjes is natuurlijk niet erg, maar nieuw is toch anders .

1 like

Zeg dat dit niet waar is :grimacing:

1 like

Dit is niet waar.

Tsja, :scream:

Leek me toch wel duidelijk dat dat een grapje was. Als reactie op enkele wantrouwige leden.
Een stukje er boven vertelde ik dat ik 20 jaar geleden al klant was bij die winkel.

3 likes