Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Dat is ook prima maar het moet wel vermeld worden op de site.
Als je bij bijv. Christopher Ward in de sale koopt dan staat er bij de horloges waar het betrekking op heeft dat deze gebruikt zijn op beurzen ed. en kleine beschadigingen mogelijk zijn.
Ik zie hier nu horloges voorbij komen die behoorlijk toegetakeld zijn.

Waarschijnlijk wel.

Dat hoef je inderdaad niet, je kan het ook gewoon niet kopen of terug sturen :man_shrugging:t2:

Eens. Zo voorkom je teleurstelling.

1 like

Ben benieuwd wat je er van vindt. Zat er ook op te kijken maar dan zou ik em alleen kopen omdat hij zoveel goedkoper is nu. Zullen er nog wel meer komen.

1 like

Ik ben ook best benieuwd. Heb er zelf ook een nachtje over geslapen en dacht vanmorgen: gewoon langs rijden en kijken of de klik er is.

Zat wel toevallig sinds een paar dagen de Railmaster op C24 in de gaten te houden. Dus wie weet is het ā€œmeant to beā€ :wink:

1 like

Is er al iemand bij Timco langs geweest? Hoeveel meer ligt daar nog tov wat er online staat? Is misschien wel een ritje Eindhoven waard?

Ben er vandaag nog geweest, er ligt niet veel meer vergeleken met dinsdag. Zal zo eens op de site kijken maar denk dat het het wel zo’n beetje is. Liggen nog wat 35mm PRX’en die staan volgens mij niet online?

2 likes

Er staan idd nu geen PRXen online… heb wel even de gouden 35mm online zien staan begin vd week.

leuke 35mm prx is niet verkeerd denk

1 like

Ja was vooral (of alleen) de zilveren met rose accenten.

Ik vond hem echt hƩƩl klein overkomen :sweat_smile: heb de normale maat meegenomen en die past mij goed, terwijl ik hele gemiddelde polsen heb :man_shrugging:t2:

1 like

Ja? Is dat de ā€œofficiĆ«le lezingā€?

Bummer! Dat is inderdaad too much. Een streepje of veegje op de band maak ik er ook binnen een week op, maar het glas moet netjes zijn.

Is een erg fraai ding, zit er steeds weer ff naar te kijken, de witte variant dan. Groen is ook prachtig maar minder makkelijk combineren, blauw is ook gaaf maar ik heb al blauwe dials :man_shrugging:

Ondertussen heb ik nog niets mogen ontvangen :cry: Balen, had op deze belabberde grieperige dag wel een opkikker kunnen gebruiken!

1 like

All good! Kijken of we die hele Omega voorraad leeg kunnen trekken met het HF :facepunch:

2 likes

En goed opletten op de volgende ex AD die zijn voorraad dumpt.:grin:

heb mijn seiko nog niet binnen. gisteren rond 14:30 bestelling geplaatst. morgen misschien

krassen op mn bestelde seiko zit ik trouwens ook niet op te wachten

1 like

€ 300 korting op de adviesprijs bij voorbestelling.
List price €1350.

3 likes

Is niet meer interessant, moet vanaf nu minimaal 50% zijn.
Timco style :joy:

Een Porsche met een krasje, wie wil dat nou niet

7 likes

Begin maar alvast met huilen,

5 likes

Was het maar waar voor de Spb333. :rofl:

1 like