Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Nice :grin: dikke feli :+1:

1 like

Me 2 :facepunch:

:thinking:

1 like

Deze week het Timco verhaal hier gevolgd. Dank voor het delen. Was nog op zoek naar een aanwinst met een blauwe wijzerplaat. Deze Hamilton Jazzmaster is het geworden. Incoming. Altijd spannend

18 likes

Nou. mijn arnie is binnen. glas in orde, overige van t horloge slechts kleine sporen, maar geen garantiepas niks.
Morgen bellen en even langs

Dat was toch van tevoren al bekend??

2 likes

nee ( :thinking: begin gewoon te twijfelen). volgens mij was met garantiepas enz, echter zonder doos geleverd. dit is echt watch only

Nu wil ik ook een Timco! Moonswatch is zo 2022.

12 likes

Ik heb wel een boekje en pasje (generiek) + labels (horend bij het horloge) ontvangen van Timco. En nog een incoming Seiko doos van een vaag figuur.

1 like

Er was van tevoren al bekend dat je mogelijk een pas erbij zou krijgen, maar dat die blanco zou zijn. Mogelijk een doos en meestal niet. Daarnaast was er ook bekend dat er mogelijk kleine gebruikerssporen op zouden zitten. Alles was hier al benoemd.

2 likes

Zaken gedaan met @Blufkakel ?? :joy:

1 like

Ja. Doos en sporen was me bekend. Horloge is verder prima. Was er zelf toch heilig van overtuigd dat bij deze garantiepas enz bij stond. zonder doos was bekend.
Maar ach. zal t wel overleven

1 like

Aanbod is uitgebreid met nieuwe modellen. :+1:

2 likes

Binnenkort komen er twee Presages beschikbaar bij Timco. Een Irish Coffee en een Mocking Bird.

Beide gaan retour ivm krasjes in het glas.

Voor verdere vragen kun je even een pb sturen.

2 likes

Welkom, hier je prijs:

34 likes

vette lume op die ecru plaat

1 like

Mooi ding zeg!

1 like

Goeie eerste post…kan alleen maar beter worden zo!

17 likes

Lekkere aanwinsten mannen @RWay en @Cihanski.

@David_Gee heb jij de panda al?

2 likes

Ik vind die 12 uur marker wat storend. Maar wat is dat verder een gaaf horloge zeg. Echt heel cool.

1 like

Zo kom je er wel :wink:

1 like