Die had je toch gehouden? En iedereen jaloers.
Hier mag een ander op gaan zitten. Ik SLA over
Als iemand de aanbieding met de Speedy mooi vind en koopt, like dan mijn post, dan weet ik of mijn berichtjes geapprecieerd worden.
Ik ga hier echt geen aanbiedingen meer delen als ik nu geen 50 likes krijg!
COSTCO in de US
Fak ik verwachtte een Rickroll
Ja, leuk. 30% korting & daarna 25% importkosten. Nuttig!?
Die worden gevlagd
Probeerde alleen een maar positieve input geven, Daarom, mijn beste kon het WEL nuttig zijn; Gezien er hier op dit forum mensen zijn die met regelmaat van de klok soms in de usa zijn.
Zoals ik bijvoorbeeld, dit om te antwoorden op uw vraagteken achter uw NUTTIG
Aaah, belasting ontduiken. Meh, maar niet doen…
Hij is echt gaaf alleen jammer dat ze bij ouder worden kunnen vergelen.
Misschien was dat alleen wel iets van vroeger en valt dat nu mee.
Ik zou het niet weten, anders vind ik op YouTube wel één of andere tuturial met baking soda.
Oma weet raadt
Nu snel genieten van je NA.
Wie spreekt hier van belasting ontduiking???Toch maar best eerst de fiscale regels nalezen voor dat men hier dit soort commentaar heeft.
Nou, mijn Timco kwam vandaag ook binnen (Hamilton Khaki Field Titanium), alsof hij in de wasmachine is geweest met een schep grind. Gaat weer terug helaas, 50% korting is echt te weinig om mezelf daar over heen te zetten.
Oh, vertel!
Want daar btw terug vragen & hier declareren voegt niet zo heel veel toe.
Uw antwoord getuigd van uw beperkte fiscale kennis,
Wat doe u met iemand die het bezit is van twee of meerdere nationaliteiten, wat is volgens u in deze context de fiscale definitie van woonplaats, verblijfplaats, en domicilie adres en zetel van vermogen.
Wat is volgens u de fiscale definitie van een nieuw horloge of een tweedehands en wanneer word een horloge fiscaal een antiek voorwerp voor de fiscaliteit.
En zo kan ik nog paginas verder gaan in de complexiteit van fiscaliteit.
Er is wel een duidelijk verschil tussen belasting vermijden en ontduiken