Is er een manier om dit soort aanbiedingen te zien? Dus die online niet beschikbaar zijn, maar wel op een locatie. Want in de zoekresultaten komen deze niet naar voren. Of moet je geluk hebben dat je er net naar zoekt en deze dan ergens op voorraad blijkt te liggen?
99% van de tijd ligt ie nog gewoon in de winkel. Kijk maar naar de resultaten van forumleden die hun deal op deze manier hebben kunnen oppikken. Ik had laatst alleen wel met een trui dat ie nog op voorraad stond, maar ze hem niet hadden liggen in de winkel. 100% garantie kan ik dus nooit geven.
Ja als de bijenkorf met de sale start. Even Seiko presage oid in Google intikken en dan aan de hand van Google afbeeldingen kijken naar oude webpagina’s van de Bijenkorf. Als de online voorraad op is gaat de pagina van de site af. Maar winkelvoorraad staat daar los van en kan je soms dus geluk mee hebben. Oude webpagina blijft dus nog een tijdje online staan.
En het over het algemeen zijn het volgens mij geen horlogeliefhebbers daar op het kantoor van de Bijenkorf, dus je kan soms geluk hebben dat een courant model met hoge korting eruit gaat.
Garmin Instinct Solar GPS ( Tactical ) in het groen voor €172,79 mbv 10% nieuwsbriefkorting.
Bever.nl
Nou bij de Tissot in kwestie stond:
Vul hieronder je gegevens in en ontvang een e-mail mocht het artikel weer op voorraad komen online.
En dan kan je em kopen voor list en niet de aanbiedingsprijs…
Bijzonder.
is my middle name
Winkelvoorraad kan je niet online bestellen bij de Bijenkorf. Maar hij is vandaag al door een gelukkige opgepikt, aangezien hij niet meer beschikbaar is in Amstelveen.
Ik open net dit topic omdat het altijd leuk is om de aanbiedingen te volgen. Zie ik dat er al volop gesproken is over de Seastar hierboven… De gelukkige ophaler ben ik namelijk . Net terug van een retourtje naar Amstelveen.
Heel blij mee!! Mijn tweede Tissot.
Was niet op zoek naar dit model, maar voor de toekomst goed om te weten hoe ik dit zou moeten aanpakken
Is ie nieuw uit de stickers of was het het showmodel?
Zaten geen stickers meer op, maar wel in nieuwstaat. Maar dat is volgens mij bij de Bijenkorf, wat er ligt dat ligt er. Ook 2 nieuwe Seiko limited editions geprobeerd, deze waren net binnen en werden de stickers voor me afgehaald.
Nice! Gefeliciteerd met deze mooie Na!
Voor 300 piek is dit natuurlijk een knaller! Gefeliciteerd man
Dank voor de tip, vond dit altijd al leuke horloges. Prijs was nu weer wat ik gewend ben voor een Seikootje, dus kon hem niet laten liggen .
Is dat de ijsblauwe?
Denk het, de SRPB43J1 volgens de bon. De tint is wel een stuk subtieler dan op sommige render foto’s.
Tof, gefeliciteerd