Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Lag nog wel wat meer. Niet zo veel maar een stuk of 4 verschillende. Ook zwarte maar weet niet exact welk type. Je zou eventueel kunnen appen of bellen om het te vragen. Nummer staat op hun website.

Van het Hof

1 like

Bij de TK maxx Groningen voor €59.99

Dit is hetzelfde horloge bij de siebel voor specificaties

1 gekocht, nog 2 over voor de liefhebber en wie weet ook wel te vinden in jou persoonlijke tk maxx?

Scherpe deal Hamilton Pan Europ dd auto bij Altherr!

7 likes

Man das een gigantische grote korting.
:rofl:
Ik wil het niet missen.
Ga gelijk bestellen. :crazy_face:

2 likes

Ik kan niet kiezen (… :smiling_face_with_tear: ) maar lijk een lichte voorkeur voor de blauwe te hebben.

Geen geld zeg. Bedankt voor de tip @dreski

Dragen Japanners hun leren bandje andersom :upside_down_face: trouwens, of hebben ze in de fabriek een foutje gemaakt?

4 likes

Dat is vaker (of altijd?) bij Seiko’s in ieder geval bij leer met vouwsluiting

2 likes

Heb in Japan eens een leuk gesprek gehad met een medewerker bij een horloge zaak. Hij droeg volgens mij een knot-horloge met urushi dial en het viel mij op dat zijn bandje ook “andersom” zat. Als ik hem goed heb begrepen vond hij dat mooier / een cleanere look hebben.

2 likes

Is standaard in Japan idd. Uit respect voor de persoon tegenover je, wordt de mooiste/cleanste kant van de leren band naar die zijde geplaatst. Best interessant eigenlijk.

7 likes

Waar kan ik dat vinden?
Lijkt mij een onzinverhaal.
Ik zie dat niet bij Citizen en Casio.

Deze chrono’s zijn officieel JDM-modellen dus het zou best kunnen natuurlijk

Seiko doet het ook bij niet jdm modellen.

Hier een uitgebreid topic gevonden over dit onderwerp

https://www.watchuseek.com/threads/why-are-japanese-or-seiko-jdm-watch-straps-upside-down.4881245/

Maargoed, wordt een beetje offtopic zo.

1 like

Dit is er eentje die op m’n verlanglijstje staat.
https://www.amazon.nl/dp/B01M0QEU6M/ref=asc_df_B01M0QEU6M1712456880000/?tag=supersales0a-21&creative=380333&creativeASIN=B01M0QEU6M&linkCode=asn&ascsubtag=135045954

6 likes

Dan is dit wel een dijk van een aanbieding, zelfs bij watches111 is die 599,-.

2 likes

Toch maar voor deze gegaan. Kon het niet laten.

17 likes

Oris SIXTY-FIVE met flinke korting lijkt me…

2 likes
3 likes

Oeh, mooie aanbieding!:+1:

1 like