Girl math noemt mijn dochter dit. Snap ik niet want zo reken ik ook wanneer ik horloges koop
Als er 1 hier begint met zijn Mp en Vinted linkjes is het binnen een week alleen Marktplaats en Vinted in dit topic. Gevolg iedereen gaat zijn eigen Marktplaats lopen promoten. Mods boos en weer een leuk topic verziekt.
Hier zal ik het er verder bij laten. Ik heb hier niks te vertellen. Misschien vinden de Mods het prima dat is aan hun.
@Jur zou je duidelijkheid kunnen geven? Valt gebruikt / 2e hands. Zoals Marktplaats / Vinted Ebay ook binnen dit topic? En zijn dat dan ook aanbiedingen?
Hahaha precies! Korting = verdienen!
Ff met afterpay bestellen
Leuke 40% korting op de website van Yema.
Het gaat nog verder. Ik hoorde mijn vriendin gister tegen een vriendin zeggen dat ze nu geld verdient met sporten bij de sportschool. Toch even om opheldering gevraagd, ik kon het niet laten. De girls math bleek : omdat ze nu zelf traint bij een sportschool a 80 piek per maand ipv de personal trainer van 300+ piek per maand.
€289,00 Incl. btw
Geef haar maar een tip,
als ze helemaal niet gaat sporten houd ze ook nog A €80 over
inc evt reiskosten,
Is vrouwenlogica, korting is minder uitgeven
Trek het je niet aan, veel zuurpruimerij en “gatekeeping” hier…
Ouwe jongens krentenbrood, niks van aantrekken, iedereen op dit forum word gewoon misbruikt door hun roliie dealer of pp dealer, en “venten” hier hun ontevreden… gemankeerde mensen allemaal, ik ben de clubleider, welkom op het forum en welkom in ons midden
Als ze haar verbeterde lichaam zou verkopen kan je haar wat leren over ROI.
Ik hoopte stiekem dat de herkomst van die 220 piek winst was. Helaas. We gaan het moeilijke gesprek maar eens voeren vanavond.
35% korting op Lacroix Aikon