Leuke (online) aanbieding gezien? Deel V

Hier zitten wel enkele begrenzingen aan.

Deze cheque geldt uitsluitend voor horloges:

  • Waarbij de merken Rolex, Cartier, Audemars Piguet, TISSOT en Schaap en Citroen Pre-owned & Vintage Watches zijn uitgesloten.
  • De cheque is niet geldig in combinatie met andere acties of kortingen.
  • Er kan slechts één cheque per persoon en/of transactie worden ingewisseld.
  • Meerkosten zijn voor eigen rekening.
  • De cheque dient in een keer besteed te worden. Een eventueel restbedrag wordt niet uitbetaald.

Als ik bij S&C op hun site kijk bij de horloge merken kom je inderdaad geen “goedkope” horloges tegen zoals een Seiko, Citizen, Casio e.d. dus dat beperkt de aantrekkelijkheid van de bon wel een beetje :roll_eyes:

Precies de merken die je zou willen dus. Het overige is wel voor minder te vinden op chrono

Is de juwelier al financieel nagetrokken?
Zal niet de eerste zijn die met niet te verzilveren waardebonnen blijft zitten :grin:

1 like

Nog iemand een leuke (online) aanbieding gezien?

5 likes

Laten we de NA of discussies over deze (Siebel) aanbieding verplaatsen naar een apart topic. Zo zien we dadelijk interessante aanbiedingen weer over het hoofd. :slight_smile:

2 likes

Iemand die zoveel bonnen heeft gekocht om een Raymond Weil bij Siebel te kopen voor 50% korting? :smiley:

Het is net als aan de Roulette tafel met zwart of rood
… of je verdubbelt je inzet :slight_smile: of bent alles kwijt :frowning:

2 likes

Als jij je ook inschrijft voor de Siebel nieuwsbrief krijg je nog eens 10% extra korting.

Geldt niet op afgeprijsde artikelen maar als je de adviesprijs betaalt met bonnen lijkt mij dat de 10% ook geldig is ?

Nog een toevoeging:

  • De vouchercode is alleen geldig in geprinte vorm en niet online.
  • LET OP! Voor de Schaap en Citroen Horloge Waardebon geldt geen recht van retour.
  • De cheque kan worden ingewisseld bij alle vestigingen van Schaap en Citroen (niet geldig in de webshop van Schaap en Citroen

Het horloge wat je wilt moet dus wel op voorraad liggen bij de S&C waar je naartoe gaat.

Dat is zeker waar, maar voor bijvoorbeeld een instap Longines of Tag Heuer is het toch een aantrekkelijke deal. Dan komt je horloge tenminste bij een Nederlandse AD vandaan en hoef je bij een mankement niet contact op te nemen met een Italiaanse webshop.

2 likes

Denk echt dat jullie moeten stoppen over deze juwelier. Het schuurt met de regels van het forum. Anders word straks dit hele topic verwijderd. @vasjed weet ook nog wat er een paar weken geleden in dit topic gebeurde.

4 likes

Ik neem wel aan dat als je een horloge in de webshop hebt gezien de winkel dat model ook kan bestellen om naar het filiaal te kunnen komen ?

Die wilde ik ook nog hebben. Als ie niet bevalt houd ik me aanbevolen :joy::ok_hand:

Dit is best een leuke deal,compleet met rubber band en stalen band
Als je een voorstel vraagt gaat er vaak nog wat vanaf,zo ging het althans bij de mijne wel :innocent:

9 likes

Bij van de Ven juweliers een Seiko Astron SSJ007J1 van € 2100.00 voor € 1470.00

5 likes

Mooie G-shock besteld, dank voor de tip!!

2 likes

Dank! Mn allereerste G-shock is onderweg.

3 likes

Van mij ook😁

1 like

gshock is liefde

4 likes

Dude! Thanks voor de tip :smiley:
Ik hou wel van een gokje op z’n tijd en het geprobeerd.

Tip: Als je op actievandedag een account aanmaak kan je gewoon in één transactie een hele serie bonnen bestellen :grin:
En ook een account op siebel aanmaken voor 10% korting op de beginprijs.

Nu dus een vette G-Shock incoming :metal:

:white_check_mark: de Gw-9500

2 likes