Siebel en actievandedag kortingactie topic

Even een paar leden taggen uit het aanbiedingen topic:
@spekboy7 –> Leuke tip! Dit gaat weer geld kosten :grin: :+1:
@Vennings , @TomHagen, @Geuzzz

7 likes

En nog drie omdat je maar vier keer mag taggen in één bericht @vasjed @Zuid , @Henkjan91
Wat hebben jullie incoming heren?

Ik ben voor een Gw-9500 gegaan. Veel te groot Maarja je moet wat hè :grin:

2 likes

Beter dit! Ik had de durf niet om het Siebel incoming topic te openen.

Wel had ik door dat we ongepast gingen in het aanbiedingen topic :slight_smile:

2 likes

Wat is nou precies het stappenplan?

Hoe krijg je de meeste korting?

Incoming. 5 bonnen gebruikt

13 likes

GA-2100-1A1ER Besteld. Niet eerder een g-shock gehad, maar voor die paar tientjes het proberen waard.

2 likes

Bonnen kopen bij actievandedag, dan een account maken bij Siebel (dan krijg je al korting) en dan verzilveren maar bij de betaalpagina (waar je normaliter ideal kiest, kies je nu siebel giftcard en daarna weer, totdat alle bonnen ingevoerd zijn; het restbedrag betaal je dan per ideal).

Je kunt ook nog casbackxl gebruiken (pm me maar voor een referral url). Dan krijg je nog wat procent extra.

Maximaal kun je 2 bonnen per keer kopen bij actievandedag. Maar je kunt meer dan een keer bestellen :wink:

3 likes

Of even een account aanmaken bij actievddag dan kan je een serie bonnen in één transactie tegelijk bestellen.

Op de site van Siebel even opletten waar je de code invoer. Je moet echt naar afrekenen gaan en kiezen voor Siebel cadeaukaart oid. dan kan je per stuk de code invoeren. Dan blijft er uiteindelijk nog een restbedrag over wat je met bijv iDeal kan betalen. (Edit: whoops zie dat Tom dit hierboven ook al gemeld had :wink: )

2 likes

Dat kon gisteren bij mij niet. Nu wellicht wel.

Leuk man! Ben benieuwd naar foto’s als je deze binnen heb :slight_smile:

Ah leuk, lekker kleurtje voor de zomer!

1 like

Iemand ook al meerdere bonnen in de winkel ingeleverd? Toevallig daar iets besteld wat ik moet afhalen en daar betalen.

Ik had vandaag wel een mailtje met tracking verwacht voor de GW-5610, maar nog niets gezien.

Zullen ze geschrokken zijn? :rofl:

Was niet van plan om iets te kopen en al helemaal geen G-Shock. Ach ja…gewoon met de meute mee dan maar hè. :innocent:

2 likes

Of per stuk bonnen bestellen, als je je aanmeld voor de
Nieuwsbrief krijg je nog 2,50 korting dus € 22,50 per bon :smiley:

1 like

Werkt die korting alweer? Gisteren was dat “stuk”, geen codes in de aanmeld mail

1 like

Ja net geprobeerd, kreeg de code direct in de gratis e-mail 10minutemail

1 like

Ja maar als je doorklikt pakt ie hem niet :wink:

Merkwaardige verkoopconstructie. En wat een gedoe. Bovendien vind ik dat dit topic hier niet thuis hoort. Het is pure reclame en is voor commerciële doeleinden. Kennelijk is er voldoende winstmarge voor dit soort grollen. Maar we weten nu wel zeker dat je elders genaaid wordt :grin:

2 likes

Ik heb de metalen GM-6900-1 besteld. Was afgeprijsd naar € 99. Met twee bonnen voor € 50 gekocht. Vind het een superdeal.

Ben alleen bang dat het niet uitgeleverd gaat worden.

3 likes

Nou vooruit, dan doe ik ook wel mee.
INCOMING!!!:soon:

3 likes

Dat verwacht ik ook maar dan moeten ze wel met een goede smoes / excuus komen.

3 likes