Het Grote incoming topic Deel IX

:joy: goede keus Cihan! Mooie versie ook met de 12. Nou niet meer weg doen man :facepunch:t2:

1 like

Leuk kado :+1::+1::+1:

Heerlijk. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Een mooi horloge en een herinnering voor altijd.
Gefeliciteerd :partying_face:

Hoe krijg jij deze dark theme :ok_hand:t3::ok_hand:t3:?!

2 likes

Mooi horloge en gebaar!

Bij Siebel is deze trouwens €217 en met kortingsbonnen actie €127 :face_with_peeking_eye:

Voorkeuren > Interface > Thema > Dark mode :+1:

2 likes

Op mijn telefoon heb ik het wel, maar het forum zelf heeft deze optie niet, toch?

Edit: gevonden :smile:! Dank je wel. Werkt in browser én app.
Had er eerder naar gekeken maar totaal verkeerd gezocht. Kan ik nog langer naar het forum turen :nerd_face::joy:

2 likes

HF gebruik ik eigenlijk alleen mobiel :face_with_peeking_eye:

Top, heel graag gedaan!

1 like

Dank! :sweat_smile:

1 like

Uiteindelijk heb je nu de mooie beleving van de aankoop. En wat is mooier als je dochter er super blij mee is en het direct bingo was :smiling_face:? Dan had het gewoon moeten zijn, plus hij komt van een vertrouwd adres. Daar kan geen Siebel actie tegenop :raised_hands:t3:!

Seiko monster SRP313 made in Japan versie, ook wel de Dracula genoemd :man_vampire:

Foto van internet als voorbeeld:

18 likes


67 likes

Verkoop je de band ook los?

3 likes

Leuke zinvolle vraag :+1:
Je doel bereikt, toch al 3 lieden (and counting) die het leuk vinden :clap:

2 likes

Dat is een mooie!

1 like

Moet ik in een zeldzaam geval eens zelf naar een klant toe, blijkt dat ik enkel nog sporthorloges niet heb weggeflipperd.

Zonder mijn gebruikelijke drie maanden twijfelen en lezen en alternatieven zoeken en keuzestress enz… gewoon in een half uurtje eentje uitgezocht.

Ik wilde al een tijdje een two tone en al een tijdje een Tissot. Daar komt ie dan.

22 likes

Hebbedingetjes:

1 like

Vandaag in ontvangst genomen:




Met 38mm een prachtig formaat voor m’n 17,5 cm pols. :watch::ok_hand:

37 likes

Prachtig. Proficiat met je Fortis. Nu heb je er ook een. :face_with_hand_over_mouth:

1 like