Het Grote incoming topic Deel IX

Ik niet, maar heb al wel heel vaak naar dit ding gekeken.
Onder het motto “what the hell” ook maar besteld :smile: Wel de vintage lume versie met de Desert tropic er bij.

25 likes

Haha nice. Ik was ook aan het twijfelen tussen de vintage lume en de military green. Uiteindelijk heeft de SO de doorslag gegeven.

Heel tof! Prachtig design, daar ga je blij mee zijn. Ik ken hem van de Glashutte en een vintage Helbros.

21 likes

Ik was even op zoek maar kon het zo snel niet vinden; Weet jij waar het ontwerp vandaan komt?

1 like

Patek verpatst?

Die stalen bracelet op zilveren tudor… net niet.

Juiste draadje? :thinking:

Hahaha, inderdaad, zit verkeerd…:blush:

Ruud, @Ruud
Sinds januari ‘23 ben je aan het zuigen en dit siert je niet.
Je kunt het niet laten en het gaat maar door.

Je kopieerde o.a. mijn avatar en je wilde dit niet ongedaan maken want ‘ze waren niet volledig identiek’.
Ik heb de mijne toen maar veranderd.

Jouw gedrag is ziekelijk te noemen.
Daarom, voor de zoveelste maal, vriendelijk verzoek, laat je mij met rust?

3 likes

Welke avatar was dat? Die patek reclame met hoorns? Na je onvrijwillige afscheid?

Toen was je van hf gekieperd.

1 like

Precies dit. En maar zuigen.
Het was geen patekreclame btw.

Heren, via PB is een betere optie denk ik! Of elkaar gewoon negeren, is nog beter.

3 likes

Welke dan?

Prima idee. Pb maar als je wilt John

Heb je niks beters te doen Ruud?
Wat mij betreft, stel dat hij het wel zou zijn, verdient iemand een tweede kans als hij zich normaal gedraagt.

Met dit gedrag kunnen ze beter jou van 't forum kieperen.

12 likes

Dat weet jezelf het beste Ruud.
Hier mijn antwoord uit februari 2023.
Kennelijk is de horlogehobby niet genoeg voor je.

Nogmaals, laat mij met rust!

6 likes

Kan jij niet gewoon beter nootjes gaan verkopen ipv popcorn?

Ik zal Sybren op negeren zetten. Dat is is idd beter voor iedereen.

5 likes

Die is leuk ! Goed bezig bij Citizen.

1 like

Dankjewel. De duidelijke cijfers spraken me wel aan.

Volgens Wolbrook zelf (en sommige reviews) gebaseerd op de Wolbrook skindiver uit de jaren 60. Die er zogezegd al was voor de GO in 1969. Maar echt verifiëren kan ik het niet.

1 like

Met de Miyota 8 serie is niks mee. Lopen altijd accuraat waar duurdere uurwerken nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik zelf vind dat gespin wel heerlijk. :joy:

1 like

@ivar1
De Fransen hebben deze stijl zeker populair gemaakt met hun duikhorloges in de jaren 60, zie ook de nieuwe versie van de Airain sous marine, en misschien is het een evolutie van eerdere ( militaire ) horloges uit de jaren 30 zoals deze Helvetia

Sous-Marine | Airain® Watches

PS , waarom wordt die ingeplakte link niet meer als preview pagina getoond ??

5 likes