Prachtig! Dikke proficiat. Is dat uw foto? Ook die is zeer geslaagd. Pro materiaal.
Na verkoop van mijn Aqua Terra 41mm vorige maand, vrijwel direct een Speedmaster Pro over kunnen nemen van een HF-lid. Echter deed de Speedmaster mij niks en vond ik de handopwinding gewoon irritant met die korte kroon.
Trouw gebleven aan mijn huidige criteria: 36-38mm, clasp met micro-adjustment, merk met heritage en een sprekende dial. Ik denk gelukt met de Longines Spirit 37mm.
Erg fraai! Congrats
Heel mooi Niels !!!
Complimenten voor je keuze Niels
Die wil graag een keer zien op kantoor Niels
M
Zodra die binnen is, laat ik het weten
Tof! What’s not to like
Naar mijn mening doet deze Wolbrook heeeeel veel goed. Er zijn wat wisselende reviews over de BoR bracelet, dus dat is nog afwachten. En de Miyota 8 is een beetje luid. Misschien storend voor anderen, maar ik ken het van mijn Baltic en het stoort me totaal niet, integendeel.
Christopher Ward C63 Sealander 36mm incoming! Toen deze gisteren ‘nearly new’ met volledige garantie op hun website voorbijkwam ben ik er voor gegaan; prachtige combinatie van sportief en netjes in een ideale grootte voor mijn polsjes en géén bracelet die ik toch niet zal gebruiken, maar een leren band. Ben erg benieuwd, ook in hoeverre dat ‘nearly new’ klopt

Lekker man!
Staat je goed!
Samenvatting
Rolex ff gestalt?
Veel plezier met deze vette g-shock😎
Dat snap ik heel goed! Een paar swirls is tot daar aan toe maar beschadigingen wordt een ander verhaal. Verstandige keuze kerel👍
Kende deze niet, wat een gaaf horloge en met die specs voor dat geld…Dit soort posts zijn niet goed voor het banksaldo…Een zwarte staat nu op mijn lijstje
Mooi!
Ik keek eerst naar het plaatje, en dacht: mooie Zenith.
Vergipsing