Siebel en actievandedag kortingactie topic

Een “casioak” met 50% korting kan ik niet aan mij voorbij laten gaan. Nu hopen dat er binnenkort een track&trace code in mijn mailbox zit.

2 likes

Ik haal hem morgen op in de winkel. Is al apart gezet voor me.

1 like

Ik heb de GW-M5610 nog wat besteld, op de site stond 3-5 dagen levertijd.

2 likes

Dan wordt deze uit een winkel gehaald en verstuurd.
Als het binnen 1 dag wordt verstuurd dan ligt t in het centrale magazijn

1 like

Nou haha, door jouw melding toch nog maar even rondgekeken en deze en wat kleins gekocht met 6 bonnen:

11 likes

Dankjewel voor de tip! Zojuist geelgoud met diamanten oorbellen gekocht voor mijn vrouw die binnenkort jarig is. 11 bonnen gehaald bij die actiesite (lid geworden, 1 keer 10 en nog 1 bon los). Oorbellen waren van 1100 afgeprijsd naar 549,5 en uiteindelijk 275 euro betaald. :grinning: Ik voel me spekkoper!

15 likes

Feest is over! Bonnen worden niet meer verkocht.

1 like

image

Ik heb er nog 10 in mijn winkelmandje…

image
Ik heb alleen daar niets te koop…

1 like

:joy:

4 likes

Yep, €10 korting krijg ik voor het achter laten van al mijn gegevens bij Siebel. Indrukwekkend… NOT.

3 likes

Slotje dan maar?

2 likes

Het is nog niet klaar :smiley: de vraag is of er geleverd gaat worden, zo niet dan krijgt het verhaal een hele andere wending …

4 likes

Waarom zou er niet geleverd worden? Siebel heeft hier waarschijnlijk x-aantal bonnen voor gereserveerd in haar januari marketingbudget.
Dat x-aantal zal nu bereikt zijn.

Het is een vrij rechttoe-rechtaan actie die maar heel kort heeft gelopen. En ik vermoed dat wij echt niet het enige forum zullen zijn waar dit als een lopend vuurtje rond ging. Er zijn zat facebook groepen maar ik kan me indenken dat een forum als Viva dit ook meteen oppikt.

PS en Edit:

Heb je niks gevonden? Ik zou er niet te lang mee blijven zitten. Het laatste jaar zijn er veel retailers omver gevallen en je cadeaubon is dan waardeloos. Siebel is al eens doorgestart en het lijkt me een branche waar het lastig omzet draaien is.

3 likes

Ik heb ook nog even op deze gedachten gezeten. Alvast gefeliciteerd met je vrouw.

1 like

Zo zie ik het ook. Als Siebel geen cadeaubonnen onder de marktprijs wilde verkopen, dan hadden zij de actie niet opgezet met actie van de dag.

Wellicht hadden ze het liever begrensd tot 2 deals per klant, maar dat vechten AVDD.nl en Siebel samen wel uit.

Ik blijf optimistisch en heb gewoon mijn gebruikelijke NA kriebels.

Ondertussen zoek ik verder naar leuke bandjes om onderstaand horloge op te fleuren als hij thuis bezorgd wordt.

Tips met een voorbeeldfoto zijn altijd welkom.

3 likes

Deze blijft heel tof. Goeie keuze!

Dankjewel!

Werkt niet meer. Is van de actiesite verwijderd.

Ben benieuwd of er nog nieuwe bonnen online komen. Het was op het nieuws dat mensen in hun kerstpakket een bon krijgen en die via zo’n site verkopen. Kan me best voorstellen dat de voorraad er snel doorheen ging met alle HFers.

Alle horloges zijn van de website weggehaald :rofl::rofl::rofl:

16 likes