Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Prachtig! " doe maar een pakje, Royal Club reclame " :joy:

2 likes

:smile:

Ik heb drie opposuits, maar deze zou ik dan weer niet aantrekken :upside_down_face:

2 likes

Ze hebben ook nog andere maar kans bestaat dat je die dus al hebt.

1 like

Gewoon 4R3x toch of 6R15 ?

http://www.creationwatches.com/products/nl/images/large/CC1086-50E_LRG.jpg

1 like

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1306036998-audemars-piguet-royal-oak-offshore.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Nu zit ik nog een beetje de markt in de gaten te houden na mijn aankoop van vorige week. Zodoende kwam zojuist dit exemplaar tegen. Volgens mij best een aantrekkelijk exemplaar en ook incl. alle documentatie.

4R36

Eidt: al uitverkocht

1 like

Als je dit al overweegt dan zou ik deze alleen overnemen na controle door een AP dealer, en ter plekke afrekenen.

Ik heb zelf een nieuwer exemplaar aangeschaft twee weken geleden en hou nog een beetje in de gaten wat er allemaal online komt. Daarom viel deze op en ik dacht wellicht leuk voor iemand die een AP aan het overwegen is. Het is volgens mij best een aantrekkelijke prijs voor dit horloge, op chrono zie ik hier hele andere bedragen voor staan indien alle papieren en doos erbij aanwezig staan. Een controle is vanzelfsprekend, want er worden helaas heel wat replica’s gemaakt van dit model :face_with_raised_eyebrow:

Of het klopt, dat weet ik niet. Ik heb betaald met paypal… ik wacht het wel af…

SEIKO SARB065 Cocktail Time Mechanical Automatic Wristwatch Men’s Watch Japan

Gehackt account. Is waarschijnlijk binnen een paar uur verwijderd.

2 likes

Betekent dat dat ik het geld terug krijg via paypal of is pech?

Ja nu moet je een case aanmaken, en vervolgens dagen wachten totdat je het geld terug krijgt.

Minder dan 10% van de prijs. Als het zou kloppen dan zou het leuk zijn. Maar too good to be true…

2 likes

Nee hoor, zou bij PayPal geen probleem moeten zijn. Maar zou je het wel kwijt zijn dan is het een klein bedrag in dit geval. En ook weet je zelf dat het niet kan voor die prijs. Maar denk dat je gewoon geld terug zal krijgen

1 like

Iets kopen voor een prijs die onwaarschijnlijk is, dat lukt echt nooit.
Toch maar even een anekdote waarin het tegendeel verteld wordt.
Een taxi chauffeur zit wat te kijken bij de auto advertenties in De Telegraaf, staat er een Mercedes CLE voor EUR 1000,-- te koop. Hij belt het nummer, een vrouw komt aan de lijn en omdat de man toevallig dicht bij haar adres staat te wachten op een klant, gaat hij toch maar even kijken. Hij koopt de Mercedes, de papieren worden op zijn naam gezet en de auto is van hem. Hij kan het niet laten: Waarom, mevrouw, waarom? “Oh, die ploert van een kerel van mij ligt nu op zijn werk te rollebollen met zijn secretaresse. En dit zal hem leren, denkt u ook niet?”

10 likes

Euh, een horloge dat een reguliere prijs van 10 x meer heeft?

Bij voorbaat kansloos.

1 like

Nu ook een gegraveerde kroon bij DLW voor de SKX007 met 10% korting.


Maar wat bedoelen ze met uncut threaded stems? En waarom krijg je er 2 bij?

2 likes

Stem is de (opwind)stift, deze moet je zelf nog op de juiste lengte maken. Daarom doen ze er waarschijnlijk 2 bij, want een amateur verprutst er vast 1 (of allebei :smile:)

3 likes