Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Dat is erg goedkoop… Zijn er geen addertjes onder het gras?

USA… hogere verzendkosten, mogelijke invoerrechten. Verder zou ik er een zwarte band aanzetten, bruin goud en blauw vind ik geen mooie optie.

Verzendkosten zijn gratis. Invoerkosten op basis van €19 vallen ook mee.

Onder de 21€ niets toch? Of iets in die buurt…

1 like

Nog 3 over

Tot en met 22euro geen invoerrechten noch BTW (voor België dan toch), ben is nieuwsschierig of die gaat aankomen :laughing:

Aanbieding is beëindigd

Ik had de laatste :laughing:

3 likes

Ik heb hem gekocht omdat ik een bandje nodig heb :joy:

Pieter op Urk? Daar was toch iets mee? Dacht ik…

O ja!

Zie: Iemand ervaring met Pieter Woort te Urk ?

1 like

Dat heb ik ook wel eens gehoord, maar ook wel mensen gesproken die er gewoon wat gehaald hebben. Maar hier op hf is de kritiek overwegend negatief idd. Goed dat je het even aanstipt, ik had het eerlijk gezegd even niet opgemerkt. Maar het horloge kan prima in orde zijn natuurlijk. Tnx!

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Dit topic is na 24 uur automatisch geopend.

Mijn vakantie duikertje voor nog minder…:astonished:

https://watch2day.nl/deal/29627/special-voorraad-opruiming-invicta?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=17%2Bsept%2BVoorraad%2Bopruiming

Sorry dat ik even off topic ga, maar kan iemand mij eens uitleggen wat dit precies voor een nut heeft…

23

Als een topic automatisch weer geopend wordt heeft dat gevlag dan wel zin? Mag ook in een PB of verwijzing naar een uitleg elders (die ik zo snel niet kan vinden).

Er zijn posts weggehaald door de moderator; er stond een post in met persoonlijke gegevens en dat is niet slim. Kennelijk had de moderator daar tijd voor nodig en vandaar dat het item een poosje op slot zat. Ik denk met instemming van alle vlaggers!

2 likes

Oké, helder. Dank je wel!

1 like

Aanvullend op Oscar; zeker wel. Automatisch slot is damage control. Het zal niet verder uit de hand lopen (als dat van toepassing is). En het geeft een mod de gelegenheid het topic op te schonen. Dus vlaggen heeft zeker zin, je zal zien dat de gevlagde post (meer dan één) ook niet meer (direct) zichtbaar wordt.

2 likes

Vandaag 5% extra korting bij EglobalCentral, waardoor ik zojuist voor €147 een SKX009 op rubber heb besteld. Hele nette prijs en gratis verzending.

https://www.eglobalcentral.nl/#/product/17691

Gr. Hans

11 likes

Ik trap er niet weer in…

2 likes