Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Ja, ik heb het voor drie forumleden al gedaan. Nog nooit bij de grote varianten gehad.

1 like

Die hebbe ze nie bij Eglobal. Je moet iets hè

1 like

Hoe kan ik weten of mijn 013 hier last van heeft? Of kan je dit niet merken en is het een kwestie van open draaien en schroef aandraaien?

Doet die het nog?

1 like

Ja zo kan je het ook zien. Ja werkt gewoon dus zit wel ok.

1 like

Gewoon vanuit de EU is mijn vorige ervaring. Geen extra kosten gemerkt in elk geval.

1 like

Je hoort het meteen wanneer hij losraakt :+1:

2 likes

Minstens een Seiko 5. :grinning:

Ik werd even op het verkeerde been gezet door de tekst “na 24 uur automatisch geopend@SwedishChef. Dat suggereert dat het slotje er automatisch weer af gaat en dus niet per se pas nadat een mod iets gedaan heeft. Mocht de mod even een dagje vrij zijn, gaat het na 24 uur dan gewoon weer ‘ongeschoond’ verder… :wink:

Maar goed, het is me duidelijk. Back on topic.

1 like

Zo houden ze de prijzen laag, lekker goedkoop :smiley:!

Ja dat zal t zijn. Heb er dus ook maar één besteld voor de vrouw :smiley::+1:

1 like

Er is nog (een) hoop voor een SKX013. En dat is goed nieuws! :+1:t2: Bakeliet, erg fraai!

1 like

Mwoah dat valt vies tegen, maar wat er is weet ik wel voor je te vinden :sunglasses:

1 like

:ok_hand: prima aanbieding.

TK: Rainer 3 piece box

1 like

Mooi aanbieding voor een "vijfje"
http://www.creationwatches.com/products/seiko-automatic-sports-89/seiko-5-automatic-snk623-snk623k1-snk623k-mens-watch-4146.html
Iemand bekend met deze aanbieder?

Iemand bekend met deze aanbieder?
Ja, wij:

1 like

Bedankt voor het belonen van mij luiheid. En tevens mijn oprechte excuses natuurlijk :innocent:

2 likes

vijfjes kan je beter kopen in Nederland bij Monsterwatches. Van de mogelijke importkosten wordt je niet blij.

https://www.monsterwatches.nl/product/snk621/

3 likes

Had hem gezien ja. Ik was sowieso niet van plan iets te kopen voorlopig. Eerst maar eens ruimte maken in de doos. Dacht misschien voor iemand anders.

Het is een vijfje met een afwijkende band. Een leren bandje wordt lastig.

1 like