Dat was té mooi geweest. En je had er maar 1 besteld?
Blauwe Seiko voor de helft:
Weet dat dit allemaal persoonlijk is en ik ben al geen fan van Seiko, maar dit “ontwerp” is niet heel erg goed gelukt vind ik…
Gelukkig is er genoeg in dit topic te vinden wat nog veel erger is qua slecht ontwerp 
Die adviesprijzen zijn ook niet zaligmakend. Je koopt 'm op Amazon, en waarschijnlijk ook elders, voor ongeveer hetzelfde geld.
Bedankt voor de tip, dit keer de trekker overgehaald!
Sowieso wel goede aanbiedingen daar.
Ik heb hier online op een zondag een horloge besteld, op dinsdag was het binnen.
Bij forasec nu Stuckx the Bull in de aanbieding. Slechts 199 euro.
$399.00 ($1245.00, 68% off) Hamilton Men’s Khaki Aviation QNE Watch H76655133
Store: Ashford List Price:$1245.00 Current Price: $399.00 (68% off)
Ashford offers the Hamilton Men’s Khaki Aviation QNE Watch H76655133 for $399 via coupon code “DMDKHAKI399”.
Deal ends 10/17.
Features: Stainless Steel Case, Stainless Steel Bracelet, Date at 6 o’clock, Swiss Mechanical Automatic (Self-Winding), Sapphire Crystal Scratch Resistant, Water Resistance:50 m (165 feet).
Verzenden 60 dollar
Invoer en btw 125 euro
Dus waarschijnlijk rond de 500 euro thuis. Lijkt me een strakke prijs
Wilde wel eens bij cheapestnatostraps.com bestellen en het is zo als je 5 bandjes tegelijk besteld dat je 20% korting krijgt, das mooi maar ik zocht nog op internet voor een kortingscode en zag een berichtje van 2013 op WUS dat de code WATCHUSEEK werkte en deze ook geprobeerd en werkte 
( scheelde weer 6$)
… @Roger_Beep ik hoop dat je nog niet besteld hebt 
welcomeback is volgens mij ook nog altijd 15% eraf
Had al een topic gemaakt maar hier is ie nog eens, tevens beschikbaar in 2 maten
Dat is dus 50% korting, en dan moet je er 2 kopen?
Dat doet Watch2Day vaak beter!
Man, mijn favoriete vakantieduikertje is van die club en mag binnenkort mee naar Griekenland. Uiterst nauwkeurig, zeewaterdicht, en werd bij Slaap & Limoen voor een Rolex aangezien 
Ah…mocht ik nog eens bestellen probeer ik deze ook
bedankt!