Store: Ashford List Price:$1245.00 Current Price: $399.00 (68% off)
Ashford offers the Hamilton Men’s Khaki Aviation QNE Watch H76655133 for $399 via coupon code “DMDKHAKI399”.
Deal ends 10/17.
Features: Stainless Steel Case, Stainless Steel Bracelet, Date at 6 o’clock, Swiss Mechanical Automatic (Self-Winding), Sapphire Crystal Scratch Resistant, Water Resistance:50 m (165 feet).
Verzenden 60 dollar
Invoer en btw 125 euro
Dus waarschijnlijk rond de 500 euro thuis. Lijkt me een strakke prijs
Wilde wel eens bij cheapestnatostraps.com bestellen en het is zo als je 5 bandjes tegelijk besteld dat je 20% korting krijgt, das mooi maar ik zocht nog op internet voor een kortingscode en zag een berichtje van 2013 op WUS dat de code WATCHUSEEK werkte en deze ook geprobeerd en werkte ( scheelde weer 6$) … @Roger_Beep ik hoop dat je nog niet besteld hebt
Man, mijn favoriete vakantieduikertje is van die club en mag binnenkort mee naar Griekenland. Uiterst nauwkeurig, zeewaterdicht, en werd bij Slaap & Limoen voor een Rolex aangezien
Voor iedereen die wel eens een bandje verwisselt, met die heerlijke Seiko pin and collar bracelets rommelt, zijn horloge schoonmaakt of zelfs hem wel eens open draait, lijkt me dit een erg handig ding.
Een knijp LED bureaulamp met vergrootglas (4x), voor 18 piek. Ik heb hem ook besteld.